לא עוזב את העיר: בראדלי ביל רוצה להישאר בוושינגטון

בראדלי ביל | Jonathan Bachman/Getty Images

ב"אתלטיק" פורסם כי חברו לקבוצה של דני אבדיה לא מעוניין לעזוב את הוויזארדס ו"מתוסכל" מהעיסוק הבלתי פוסק בעתידו. יחד עם זאת, הקבוצה עלולה לאבד אותו בחינם אם לא תעבירו בטרייד עד קיץ 2022

(גודל טקסט)

לאחר שג'יימס הארדן טלטל את ה-NBA כשעבר בטרייד מיוסטון רוקטס לברוקלין נטס, חברו לקבוצה של דני אבדיה, בראדלי ביל, סומן ככוכב הגדול הבא שעשוי להחליף קבוצה במהלך העונה הנוכחית. אלא שעל פי המידע שפרסמו היום (שלישי) כתבי "האתלטיק" שאמס צ'ראניה ופרד כץ, לא רק שביל הביע בפני וושינגטון וויזארדס את רצונו להישאר, הוא גם "מתוסכל ומבולבל מההתעסקות התמידית במצבו".

צ'ראניה וכץ ציטטו חבר בהנהלת אחת הקבוצות בליגה, שהצהיר כי לוויזארדס אין שום כוונה להעביר את הקלע: "הם טוענים את מה שטענו תמיד – הם בונים את הקבוצה סביב ביל". עוד נכתב בדיווח כי לטענת מקורבים לביל, אחרי שהכוכב ראה שחקנים אחרים סופגים ביקורת על כך שדרשו לעזוב את קבוצותיהם, הוא מרגיש ש"מחפשים אותו בקטנות" על הבחירה להישאר בוושינגטון, תחושה דומה לזו שהייתה לו כשהחליט להאריך את חוזהו באוקטובר 2019.

המועד האחרון לביצוע טריידים יחול ב-25 במרץ, אך כאמור, הקבוצות שמעוניינות לקלוט את ביל לא מצפות שהוא יהיה פנוי העונה. יחד עם זאת, אם הוויזארדס לא יעבירו את הקלע המוביל שלהם בטרייד, הם עלולים לאבד אותו בקיץ 2022 – אז תהיה לו אופציה להפוך לשחקן חופשי.

כתבי "האתלטיק" לא מאמינים שוושינגטון תספיק לעשות שינויים דרמטיים בסגל מכאן ועד סוף העונה הבאה ולכן, ההערכה היא שהפתרון הטוב ביותר עבור קבוצתו של דני אבדיה הוא להעביר את הכוכב הגדול ביותר שלה לקבוצה אחרת, כך שעתידו של ביל צפוי להמשיך ולעורר עניין בחודשים הקרובים.

בראדלי ביל | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי