אבדיה: "שונא להפסיד, אבל באמת מאמין בקבוצה הזאת"

דני אבדיה, דמיאן לילארד | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי סיפק מספרים טובים, אך וושינגטון הפסידה לפורטלנד: "זה מבאס, אבל אנחנו צריכים לקחת את הזמן שלנו ולהיות סבלניים". על היעדרותו בגלל פרוטוקול הקורונה: "לא עשיתי כלום במשך שבועיים"

(גודל טקסט)

למרות קאמבק גדול ברבע האחרון, וושינגטון ודני אבדיה נוצחו הלילה (בין שלישי לרביעי) 132:121 על ידי פורטלנד ווהוויזארדס ירדו למאזן 13:4. הישראלי, שהושבת למשך תקופה ארוכה בגלל פרוטוקול הקורונה, פתח בחמישייה ותרם 13 נקודות (5/6 מהשדה), שבעה ריבאונדים ושלושה אסיסטים ב-23 דקות. בראדלי ביל הוביל את קלעי המפסידה עם 37 נקודות, רוי הוצ'ימורה תרם 24 נק' (שיא עונתי) וראסל ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל של 17 נק', 12 ריב' ו-10 אס'.

אבדיה, שקלע 2 נקודות במשחק החזרה מול הנטס והלילה כאמור כבר היה הרבה יותר משמעותי עבור קבוצתו, סיכם: "אני שונא להפסיד וזה קצת מבאס מבחינתנו. אנחנו פשוט עוברים על הטעויות שעשינו, אנחנו כל יום דוחפים קדימה ועובדים קשה. אני באמת מאמין בקבוצה הזאת, אנחנו באמת קבוצה טובה מאוד ואנחנו צריכים לקחת את הזמנו שלנו ולהיות סבלניים. אני מאמין שבקרוב הכל יתחבר".

על ההיעדרות הארוכה והזמן הפנוי הרב שהיה לו, אמר אבדיה: "לא היה קל להיות בלי כדורסל במשך כמה שבועות. הייתי בבית עם המשפחה, ראיתי סרטים או את החברים משחקים ועודדתי אותם. במשחק הראשון עוד לא הייתי בקצב ובכושר אבל היום כבר הייתי חזק, דחפתי יותר והייתי יותר מפוקס. החזרה לא הייתה קלה, כי לא עשיתי כלום במשך שבועיים. יש סביבי מאמנים מעולים שעוזרים לי לחזור לכושר משחק כמה שיותר מהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי