"חוסר הכבוד של פול ג'ורג' לג'יימס ולדייויס נתן לנו מוטיבציה"

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | AAron Ontiveroz/MediaNews Group/The Denver Post via Getty Images

ספר שהוציא ג'ארד דדלי על הזכייה של הלייקרס באליפות בעונה שעברה גרם לסערה גדולה בלוס אנג'לס, לאחר שהודה שדווקא משפט של כוכב הקליפרס גרם לחבריו לרוץ לעבר הטבעת בכל מחיר. איך הגיב כוכב הקליפרס?

(גודל טקסט)

ג'ארד דדלי, שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס בשנתיים האחרונות, הוציא ספר קצר על הזכייה באליפות ה-NBA, "בתוך הבועה: אליפות בזמן בידוד", בו הוא התייחס למוטיבציה של קבוצתו בריצה לטבעת. מסתבר שזו הגיעה בכלל מציטוט של פול ג'ורג', מה שכעת מצית מחדש את הקרב בין מועדוני הפרנצ'ייז בעיר.

השתלשלות האירועים החלה בתחילת העונה שעברה, אז נשאל ג'ורג' האם הוא וקוואי לנארד הם הצמד הטוב ביותר בליגה. "אני לגמרי חושב ככה. אנחנו שחקני עלית משני צידי המגרש ואני לא רואה איך אפשר לעצור את זה". היום מסתבר שציטוט זה נתפס בלייקרס כ"חוסר כבוד" ללברון ג'יימס ולאנתוני דייויס, והדליק את כל הסגל של הצד הסגול-זהוב בעיר.

דדלי ציין זאת בספרו כשכתב: "ראינו את זה כחוסר כבוד מוחלט מה שהוא אמר. הוא לא זכה בשום דבר, הוא לא הביא את עצמו לרמה של דיוויס ולברון. זה נתן לנו מוטיבציה, במיוחד בזמן שהכוכבים שלנו שתקו ולא דיברו ככה בתחילת העונה".

העניק את המוטיבציה ללייקרס בגלל ציטוט אחד. פול ג'ורג' | Sean M. Haffey/Getty Images

כעת עם פרסום הספר, לוס אנג'לס סוערת. פול ג'ורג' נשאל על הציטוט היום והגיב בעוקצנות: "יש כמה בחורים שפשוט אוהבים להכניס את השם שלי לסיפורים. שאלוהים יברך את ג'ראד דדלי". גם מאמנו בקליפרס טיירון לו שלח מסר נוקב: "ספר? ג'ארד דדלי כתב ספר? אני יודע שלא אתעסק בזה, וזה לא כל כך מעניין אותי, מקווה שגם פול חושב ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי