וושינגטון הובסה 122:95 במיאמי, 4 נק' לאבדיה ושיא שלילי לביל

בראדלי ביל ודני אבדיה | Michael Reaves/Getty Images

הוויזארדס לא הצליחו לשחזר את הניצחון בקליפורניה מלפני כ-48 שעות, הישראלי שותף ל-16 דקות ואילו הכוכב ירד למחצית עם 0 מ-12 וקלע בסיום שבע נקודות בלבד. ווסטברוק הוסיף 13, זה לא הספיק מול אדבאיו ונאן

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הצליחה שלשום להפתיע את מיאמי בפלורידה, אבל הלילה (בין שישי לשבת) ההיט כבר ממש לא נתנו לדני אבדיה וחבריו להתקרב. באחד המשחקים החלשים ביותר של וושינגטון וויזארדס העונה, היא הובסה במיאמי בתוצאה 122:95.

אבדיה, כמו כל חבריו, לא הצליח הלילה להגיע למספר דו ספרתי של נקודות וסיים עם ארבע בלבד ב-16 דקות, קלע 2 זריקות מ-5 מהשדה וגם הוסיף שישה כדורים חוזרים, חסימה וחטיפה. מיאמי, לעומת זאת, הגיבה להפסד הביתי לפני 48 שעות עם 40 נקודות כבר ברבע הראשון – מתוכן לבאם אדבאיו היו 15 נקודות!

לא רק ההגנה לא תפקדה אצל הוויזארדס, אלא גם ההתקפה התקשתה בלשון המעטה: בראדלי ביל ירד למחצית עם 0 מ-12 ואחרי שקלע 25 נקודות בכל אחד ממשחקי הקבוצה העונה, השווה שיא שלילי לראשונה אחרי 25 עונות NBA של מספר החטאות במחצית מבלי לקלוע. ביל סיים את המשחק עם שבע נקודות בלבד – רק סל שדה אחד.

ראסל ווסטברוק קלע 13 בלבד ומי שהוביל את קלעי וושינגטון בהפסד היה הסנטר אלכס לן שקלע 18. אדבאיו, מנגד, סיים עם 21 כדי להוביל את מיאמי לניצחון, ג'ימי באטלר רשם משחק נפלא של 14 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים וקנדריק נאן סיים כקלע המוביל עם 25 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי