מרקאנן יחמיץ את וושינגטון, ברוקלין תצרף חיזוק

לאורי מרקאנן | Jeff Haynes/NBAE via Getty Images

כוכב שיקגו בולס נפצע בכתפו, ייעדר בין שבועיים לארבעה שבועות וייעדר מהמפגש עם דני אבדיה וחבריו. הנטס יחתימו את הסנטר נואה וונלה. וגם: דריק רוז חתם רשמית בניו יורק ניקס

(גודל טקסט)

דני אבדיה וחבריו ינסו להתאושש הלילה (בין שני לשלישי) מהפסד לשארלוט כשיתארחו אצל שיקגו בולס, ושעות ספורות לפני המשחק נודע כי אחד הכוכבים בקבוצה מעיר הרוחות יחמיץ את המפגש עם וושינגטון וויזארדס: מדובר בלאורי מרקאנן, שסובל מפציעה בכתפו הימנית – כך על פי דיווח של כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה.

מרקאנן צפוי להיעדר בין שבועיים לארבעה שבועות וזוהי מכה לא קטנה עבור שחקן הפנים הפיני, שרשם את פתיחת העונה הטובה בקריירה שלו וב-14 משחקיו הראשונים בעונתו הרביעית בליגה, רשם 19.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. מרקאנן נחשב לשחקן השני בחשיבותו בשיקגו, אחרי זאק לאבין, וחסרונו יעניק יתרון לוושינגטון שכבר נכנעה פעמיים לבולס בתחילת העונה.

בינתיים, בדיווח נוסף של צ'ראניה נטען כי ברוקלין נטס קרובה להחתים חיזוק: הסנטר נואה וונלה יצטרף לקבוצה של סטיב נאש, כאשר בשלב זה פרטי החוזה אינם ידועים. וונלה בן ה-25, שיגיע לנטס כשחקן חופשי ויעבה את הקו הקדמי אשר כולל את דיאנדרה ג'ורדן וג'ף גרין, בין השאר, נבחר במקום התשיעי בדראפט 2014 ועונתו הטובה ביותר הייתה ב-2018/19, אז קלע 8.4 נקודות והוריד 7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי ניו יורק ניקס.

בנוסף, ניו יורק ניקס הודיעה היום רשמית על חזרתו של דריק רוז לקבוצה, בטרייד ששלח את דניס סמית' ג'וניור ביחד עם בחירת דראפט לדטרויט פיסטונס. רוז, שעל מועמדותו לניקס פורסם בארצות הברית כבר בשבוע שעבר, מתאחד עם מי שאימן אותו בתקופה הטובה ביותר בקריירה שלו – טום ת'יבודו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי