ברוקס: "אבדיה יכול להיות שחקן חמישייה ל-15 שנה"

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

מאמן הוויזארדס הסביר מדוע הישראלי סופסל לראשונה: "שוחחתי איתו והבהרתי לו שזה לא דבר קבוע. הוא עזר לנו לנצח והציג קשיחות". בן מהיץ', כתב הקבוצה, ביקר: "קשה לי להבין את זה, הוא עושה הגנה נהדר"

(גודל טקסט)

בפעם הראשונה מאז הצטרף ל-NBA דני אבדיה לא פתח בחמישייה בניגוד ל-16 המשחקים הקודמים שלו. מצד שני, הוא שותף ל-28 וחצי דקות, כמעט כמו שני משחקיו הקודמים גם יחד (16 דק' בתבוסה למיאמי, 15 וחצי דקות בתבוסה להורנטס) ועזר לקבוצה לנצח 101:105 את שיקגו בולס. בסיום המשחק מאמנו סקוט ברוקס, הרעיף מחמאות על אבדיה שבלט בעיקר בהגנה עם 10 ריב', בעוד הסתפק ב-4 נק' בלבד.

ברוקס אמר: "דיברתי עם דני והבהרתי לו שזה לא משהו קבוע, לעתים ייתכן והוא צריך לעלות מהספסל. דאוויס ברטאנס צריך לחזור לעצמו ומקום בחמישייה יכול לעשות לו טוב. הוא (אבדיה) הולך להיות שחקן חמישייה בליגה הזו להרבה מאוד זמן, פשוט לאו דווקא היום או בתקופה הקרובה. הקליעה שלו תגיע, הוא חזק ולא מתרגש מההחטאות שלו. הוא גם מעולה בהגנה ועשה עבודה טובה מול זאק לאבין שמועמד להיות אולסטאר. אמרתי לו את זה. הוא יכול להיות שחקן חמישייה בליגה הזו למשך 15 שנה. ידעתי שהוא יקבל את ההחלטה שלי".

עוד הוסיף: "זו עיר חדשה, מקום חדש לשחק בו, זו הייתה הזדמנות חדשה עבורו למלא תפקיד אחר, הוא התחרה היטב בהגנה. אהבתי את היכולת שלו להתחרות. אולי הרגליים שלו היו קצת עייפות. הוא שיחק פחות במשחקים האחרונים אבל נתן לנו אפשרות לנצח את המשחק עם הקשיחות שלו. הוא עשה את זה הלילה".

העיתונאי בן מהיץ', כתב הקבוצה, לא היה מרוצה מההחלטה. "הוא (ברוקס) פשוט ספסל אותו לטובת דוויס ברטאנס. קשה לי להבין את זה. הקליעה שלו לא טובה. אבדיה שחקן הגנתי נהדר שניתן לסמוך עליו". "זה היה מהלך שהפתיע רבים. הוא השפיע על המשחק כמעט בכל דרך אפשרית ורשם הגנה איתנה מול זאק לאבין", נכתב ב-"sportsdesktalk".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי