קיירי אירווינג: "אנחנו נראים מאוד ממוצעים במה שאנחנו עושים"

קיירי אירווינג וג'יימס הארדן | Gregory Shamus/Getty Images

לאחר ההפסד בדטרויט, בברוקלין נטס מודים שיש בעיה: "יותר מדי קבוצות מרגישות בנוח נגדנו ואנחנו צריכים לרדוף אחריהן כל המשחק", סיפר הכוכב

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

הפסד שלישי ברציפות לברוקלין נטס הלילה (בין שלישי לרביעי) ושוב זה קורה לה מול אחת מנמושות הליגה. עדיין ללא קווין דוראנט שבשבת נאלץ להיכנס לבידוד במהלך משחק ההפסד לטורונטו, ברוקלין הובכה ונכנעה 111:122 לדטרויט – שהשיגה את ניצחונה השישי בלבד העונה.

קיירי אירווינג חזר לפרקט ויחד עם ג'יימס הארדן הם ניסו להוביל את הקבוצה בחזרה למסלול הניצחונות, הם קלעו 27 ן-24 נקודות בהתאמה, אבל שני הסופרסטארים לא הצליחו להתמודד עם ג'רמי גרנט שהגיב ב-32 נקודות משלו.

הבעיה של ברוקלין הייתה ועודנה משחק ההגנה וכשנשאל על כך אירווינג אחרי המשחק, הוא טען: "אני לא חושב שאנחנו כל יום יוצאים וחיים את חיינו כדי להיות ממוצעים במה שאנחנו עושים – אבל כך אנחנו נראים, מאוד ממוצעים. יש לנו את הכישרון שצריך, אבל אנחנו צריכים לשלוט עליו ולהיות דומיננטיים. יותר מדי קבוצות מרגישות בנוח נגדנו ואנחנו צריכים לרדוף אחריהן אחר כך כל המשחק – וזו בכלל לא צריכה להיות הדרך שלנו".

קיירי אירווינג | Chris Schwegler/NBAE via Getty Images

ברוקלין ספגה הפסד שביעי העונה לאחר 28 משחקים, אבל מה שמפתיע הוא שהיא הקבוצה שהפסידה הכי הרבה לנמושות הליגה והפעם היא גם פיגרה בהפרש דו ספרתי ברוב שלבי המשחק. המאמן סטיב נאש נשאל על עימות שהתרחש על הספסל בין ג'יימס הארדן לסנטר דיאנדרה ג'ורדן במהלך פסק זמן כבר ברבע הראשון, כשעל פי הדיווחים היה זה הכוכב שהגיע מיוסטון והעיר על משחק ההגנה הרעוע: "זה ספורט מאוד אמוציונלי ולפעמים כשאתה מוצא את עצמך בבור אז הרגש יוצא. אני לא חושב שמישהו סומן".

ג'ורדן התייחס לכך גם כן והודה: "אני צריך לשחק יותר טוב בהגנה, כולנו צריכים אבל אני לוקח מזה הרבה".

דיאנדרה ג'ורדן מנסה לעצור את גרנט | Gregory Shamus/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי