8 נקודות לאבדיה, וושינגטון ניצחה 91:104 את בוסטון

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

אחרי מחצית ראשונה מושלמת באחוזי הקליעה, הישראלי היה קרוב לדאבל-דאבל במהלך הרבע האחרון כאשר רשם גם 10 ריבאונדים. ביל שוב כיכב עם 35 נקודות, ווסטברוק היה רחקו כדור חוזר אחד מטריפל-דאבל נוסף

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים קשים נגד ניו יורק וטורונטו, וושינגטון וויזארס חזרה הערב (ראשון) לנצח כאשר רשמה 91:104 בבית על בוסטון סלטיקס, ובכך המאזן השלילי של הקבוצה מבירת ארה"ב עלה 17:7. דני אבדיה קלע 8 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים.

בניגוד למשחקים הקודמים, הקבוצה של הפורוורד הישראלי פתחה חזק בהתקפה ובהגנה כבר מהרגע הראשון. אבדיה שוב לא עלה בחמישייה של סקוט ברוקס, אבל ראסל ווסטברוק, בראדלי ביל ורוי האצ'ימורה כן היו שם והובילו את הוויזארדס ל-22:29 בתום הרבע הראשון, אותו סיים אבדיה עם נקודות ראשונות במשחק כאשר צלף שלשה על הבאזר.

בוסטון נשארה בתמונה בזכות יכולת טובה של קמבה ווקר וג'יילן בראון, אבל ראול נטו ורובין לופס הגיבו מהצד השני ושמרו על היתרון של וושינגטון ברבע השני, בו אבדיה הוסיף עוד שתי נקודות למאזן שלו, שהיה ללא החמצות במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-43:55 למקומיים.

בראדלי ביל. ניצחון גדול של וושינגטון | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

היתרון הדו ספרתי של וושינגטון רק צמח וצמח במהלך המחצית השנייה, אך לצערו של אבדיה, המאזן שלו לא נותר מושלם מבחינת אחוזי הקליעה שלו. הישראלי כאמור קטף מספר רב של ריבאונדים, אבל פספס מספר זריקות לשלוש ולא הצליח לסיים עם דאבל-דאבל. במהלך דקות הסיום בוסטון הצליחה למזער מעט את הנזקים, בדרך להפסד 90:104 בסיום המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי