בלוס אנג'לס לייקרס חוששים: אנתוני דייויס נפצע ויעבור MRI

אנתוני דייויס ולברון ג'יימס | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

האלופה נכנעה בדנבר אחרי שבעה ניצחונות רצופים, אבל מה שמטריד את ווגל ושחקניו זו האפשרות שהכוכב החמיר את הפגיעה בגיד האכילס: "ייתכן שזו מתיחה, אבל נדע אחרי הבדיקה", הודה המאמן

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס חטפה הלילה (בין ראשון לשני) מכה לא פשוטה. זה לא ההפסד 122:105 לדנבר נאגטס שמדאיג את האלופה, תוצאה שקטעה רצף של שבעה ניצחונות, אלא שהכוכב אנתוני דייויס נפגע במהלך המשחק ויעבור ביממה הקרובה MRI כדי לאבחן את חומרת הפגיעה.

בשלהי הרבע השני, עוד לפני הירידה למחצית, ניסה דייויס לחדור לסל, אבל ניקולה יוקיץ' היה שם כדי לעצור אותו בעבירה. דייויס עוד התייצב על קו העונשין, אבל לא ניתן היה לפספס את העובדה שהוא נאנק מכאבים ומיד לאחר שקלע את הזריקה השנייה עמד במקום, המשחק נעצר והוא יצא בכוחות עצמו החוצה היישר לחדרי ההלבשה.

נזכיר כי דייויס החמיץ בימים האחרונים שני משחקים בעקבות דלקת בגיד האכילס והוא הודה בפני כתבים כי הוא שומר על עצמו ולא ימהר לחזור לאור הסיכון שבדבר, אבל הלילה הוא שיחק קצת יותר מ-14 דקות (בהן הספיק לקלוע 15 נקודות) וכעת יש חשש שהוא החמיר את הפציעה ובלוס אנג'לס לייקרס יקוו שבדיקת ה-MRI תשלול קרע שישבית אותו.

אנתוני דייויס | Bart Young/NBAE via Getty Images

לאחר המשחק אמר מאמן הלייקרס, פרנק ווגל: "הצוות הרפואי חושב שזו מתיחה, אבל נדע מחר אחרי ה-MRI. יש לנו סגל איכותי כדי לנצח משחקים גם אם הוא ייעדר זמן מה, מה שכרגע לא ידוע לנו".

שחקן נוסף שנפצע ביממה האחרונה הוא קווין דוראנט, כוכב ברוקלין נטס שנפגע אתמול בניצחון על האקסית גולדן סטייט ווריורס. דוראנט נפגע בשריר ההמסטרינג וייעדר לפחות משני המשחקים הקרובים נגד סקרמנטו קינגס ופיניקס סאנס, בתקווה לשוב למשחק נגד לוס אנג'לס לייקרס בלילה שבין חמישי לשישי.

קווין דוראנט | Thearon W. Henderson/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי