לברון ג'יימס וקווין דוראנט הקפטנים: פורסמו חמישיות האולסטאר

קווין דוראנט, לברון ג'יימס | Yong Teck Lim/Getty Images

כוכבי לוס אנג'לס לייקרס וברוקלין נטס יזכו להרכיב את הקבוצות. דונצ'יץ' הקדים את לילארד במערב, ביל יפתח לראשונה במשחק החגיגי ב-7 במרץ. כל הפרטים

(גודל טקסט)

משחק האולסטאר הולך ומתקרב בצעדי ענק. בעוד כשלושה שבועות ייערך המשחק החגיגי, השנה תהיה זו אטלנטה שתארח את האירוע, והלילה (בין חמישי לשישי) הכריזו ב-NBA על החמישיות שיפתחו במשחק.

החמישייה המערב: סטף קרי, לוקה דונצ'יץ', לברון ג'יימס, קוואי לאונרד וניקולה יוקיץ'.

החמישייה של המזרח: קיירי אירווינג, קווין דוראנט, בראדלי ביל, יאניס אנטטוקומפו וג'ואל אמביד.

בשנים האחרונות מקפידים ראשי ה-NBA לבצע שינויים והתאמות לערב האולסטאר החגיגי והשנה נכנס חידוש מעניין לפיו הקפטנים במשחק, לברון ג'יימס וקווין דוראנט, ירכיבו את הקבוצות במשחק מתוך רשימת 22 השחקנים שזכו להכי הרבה קולות וואת זהותם נדע ב-4 במרץ.

חמישיית המזרח הייתה די צפויה ואין בה הפתעות בכלל, אולם במערב רבים הרימו גבה כאשר לוקה דונצ'יץ' יפתח בחמישייה לפני דמיאן לילארד וזאת על אף שסיים שלישי בהצבעות השחקנים והתקשורת. מסתבר כי לילארד הקדים את דונצ'יץ' בבחירות השחקנים וכלי התקשורת, אולם דונצ'יץ' זכה ליותר קולות מלילארד בבחירות הקהל – וזה מה שהיה שובר שוויון לוועדת הבחירות.

לברון ג'יימס גם עשה הלילה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון שיככב ב-17 משחקי אולסטאר רצופים ובכולם הוא בחמישייה. ל"מלך" היו כ-5.9 מיליון קולות, הכי קרוב אליו היה דוראנט עם 5.5 מיליון הצבעות. עבור ביל, חברו של אבדיה בוושינגטון וויזארדס, תהיה זו הפעם הראשונה שהוא יפתח בחמישייה באולסטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי