יסיים את העונה ביוסטון: הרוקטס הפכו את חוזהו של קאזינס לקבוע

דמרקוס קאזינס | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

דיווח ב-ESPN: לאחר שהחתימה אותו על חוזה לא מובטח בתחילת העונה, הקבוצה מטקסס התחייבה לעמוד בהסכם עם הסנטר שחוזר לעצמו אחרי שלוש שנים מלאות בפציעות

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

קשה לדעת אם נחזור לראות מדמרקוס קאזינס את היכולת שהציג עד לפני שלוש שנים, אך מה שבטוח הוא שהסנטר סוף סוף חזר לשחק באופן יציב העונה אחרי סדרה של פציעות קשות, וההמשכיות הזו זיכתה אותו ביציבות גם מבחינת עתידו המקצועי – לפחות בטווח הקרוב: על פי כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, יוסטון רוקטס החליטה להתחייב על קיום חוזהו של קאזינס עד תום העונה.

בחודש נובמבר האחרון הטקסנים העניקו לקאזינס חוזה לא מובטח (בשכר של 2.3 מיליון דולר לעונה אחת), מה שאומר כי בכל נקודת זמן לאורך העונה הקבוצה שמרה לעצמה את הזכות לסיים את ההתקשרות עם השחקן. ההסכם התבקש מבחינת הרוקטס לאור העובדה שהפציעות הרחיקו את קאזינס מהמגרשים לפרקי זמן משמעותיים מאז שקרע את גיד אכילס בינואר 2018, אך כעת, כאמור, יוסטון הפכה את החוזה לקבוע לאחר ש"בוגי" הצליח להישאר בריא בחודשיים הראשונים של העונה.

כזכור, הפציעה הנ"ל השביתה את קאזינס למשך שנה ולאחר 30 משחקים בלבד, במהלך פלייאוף 2019 הוא קרע את שריר הארבע ראשי בסדרת הסיבוב הראשון נגד לוס אנג'לס קליפרס והצליח לחזור בקושי להופעה בסדרת הגמר נגד טורונטו ראפטורס. בקיץ 2019, אחרי שחתם על חוזה בלוס אנג'לס לייקרס, קאזינס קרע את הרצועה הצולבת במהלך הפגרה ונאלץ להחמיץ את עונת 2019/20 במלואה. הסנטר בן ה-30, שהופיע ארבע פעמים במשחק האולסטאר, חוזר לעצמו בהדרגה העונה וב-25 משחקים במדי יוסטון, מתוכם ב-11 הוא פתח בחמישייה, קאזינס רושם ממוצעים של 20.2 דקות, 9.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי