ווסטברוק מבקש לתת קרדיט לברוקס, ביל: "הכל מתחבר"

בראדלי ביל וראסל ווסטברוק | Abbie Parr/Getty Images

וושינגטון וויזארדס גברה על פורטלנד ורשמה ניצחון רביעי רצוף לראשונה מאז 2018, הכוכבים מפרגנים למאמן ומרגישים שדברים מתחילים להסתדר. לעומת זאת, דני אבדיה הולך ומידרדר בהיררכיה

(גודל טקסט)

לראשונה מזה שלוש שנים, וושינגטון וויזארדס ניצחה ארבעה משחקים רצופים. הלילה (בין שבת לראשון) היא היא ניצחה בפורטלנד 111:118 את הטרייל בלייזרס בזכות הופעה ענקית נוספת של בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, אולם דווקא דני אבדיה משלם מחיר וזוכה לפחות קרדיט ממשחק למשחק.

הישראלי שותף היום ל-11 דקות בלבד וסיים עם שתי נקודות, גם מספר הכדורים החוזרים שלו ירד לשלושה בלבד ואמנם חבריו קלעו רק שש זריקות מ-26 לשלוש, אבל התעלו בהגנה וזכו לשבחים שעשויים להותיר את אבדיה על הספסל זמן רב יותר גם במשחקים הבאים – כולל במפגש הקרוב בין שני לשלישי מול לברון ג'יימס ולוס אנגג'לס לייקרס.

"הכל מתחיל להתחבר לנו, יש קליק", אמר לאחר המשחק בראדלי ביל שקלע 37 נקודות והתבקש להתייחס לכך שפעם אחר פעם הוא מככב במשחקי חוץ נגד פורטלנד, "אני הקלע המוביל בליגה ואני מרגיש טוב לא משנה היכן אני משחק ובאיזה אולם זה".

בראדלי ביל | Sam Forencich/NBAE via Getty Images

ראסל ווסטברוק שוב סיים עם טריפל דאבל, אבל במספרים מרשימים של 27 נקודות (11 מ-17 מהשדה), 11 כדורים חוזרים ו-13 אסיסטים ונדרש גם הוא לספר על השינוי שעוברת הקבוצה: "אני רוצה לתת קרדיט לסקוט ברוקס, כי לא מדברים עליו כשאנחנו מנצחים והוא עושה עבודה יוצאת מן הכלל טובה. מה עבד אצלי הלילה? לעזאזל, הכדורים שזרקתי נכנסו".

סקוט ברוקס החמיא לווסטברוק בחזרה: "אני חושב שהוא נכנס לקצב ויהיו לו עוד משחקים כאלה. הבחור הזה אלוף בדרך שהוא מתכונן למשחקים, איך שהוא מתייחס לחברים שלו ודואג שהם יהיו מוכנים. ברבע הראשון שמעו אותו בבירור וזה בדיוק מה שאתה מצפה ממנהיג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי