מינסוטה פיטרה את סונדרס ומצאה מאמן חדש

ראיין סונדרס | Sarah Stier/Getty Images

ב"אתלטיק" דווח כי עוזרו של ניק נרס בטורונטו, כריס פינץ', יחליף על הקווים את מי שפוטר לאחר ההפסד לניקס ויחתום על חוזה ארוך-טווח בטימברוולבס, שמחזיקים במאזן הגרוע ביותר ב-NBA

(גודל טקסט)

חילופי מאמנים במינסוטה טימברוולבס: הקבוצה ממיניאפוליס נכנעה הלילה (בין ראשון לשני) 103:99 לניו יורק ניקס, זאת למרות שהצליחה למחוק פיגור של 20 נקודות ולעלות ליתרון נקודה ברבע האחרון, מה שהביא לסיום דרכו של ראיין סונדרס על הקווים – כך הודיע המועדון לאחר המשחק. על פי דיווח של כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה, מי שיחליף אותו יהיה כריס פינץ', עוזר המאמן של ניק נרס בטורונטו ראפטורס.

הטימברוולבס מחזיקים במאזן הכי גרוע ב-NBA עם שבעה ניצחונות בלבד לעומת 24 הפסדים, אך יש לציין כי שני הכוכבים של הקבוצה, קארל-אנתוני טאונס ודיאנג'לו ראסל, פספסו כמות דו-ספרתית של משחקים העונה בגלל פציעות. "עד כמה שקשה לקבל החלטות כאלו, השינוי הזה נעשה לטובתו של הארגון ובשביל המטרות שלו בטווח הקצר ובטווח הארוך", נכתב בהודעת מינסוטה.

פינץ', שהדריך בעבר את נבחרת בריטניה ועבד גם בליגת הפיתוח, הצטרף לראפטורס רק בתחילת העונה הנוכחית, אך כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי התייחס גם הוא למינויו הצפוי והסביר: "לא נהוג להחתים מאמן מקבוצה אחרת בליגה במהלך העונה, אבל טורונטו לא צפויה לעמוד בדרכו של פינץ' למשרת מאמן ראשי. פינץ' הצליח כמאמן ראשי בג'י-ליג והתראיין למספר משרות שכאלה בשנים האחרונות". צ'ראניה הוסיף כי עוזרו של נרס צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצתו החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי