ממשיך לנדוד: יוסטון שחררה את דמארקוס קאזינס

דמרקוס קאזינס | Tim Nwachukwu/Getty Images

מאמן הרוקטס, סטיבן סיילס בחר בכריסטיאן וודס והראה ל'בוגי' את הדרך החוצה אחרי 25 משחקים

קבוצות: יוסטון רוקטס
(גודל טקסט)

דמארקוס 'בוגי' קאזינס, הסנטר הבעייתי והמוכשר שחזר בפתיחת העונה לאחר שתי פציעות קשות, הפך לשחקן חופשי היום (שלישי), בעקבות החלטה משותפת שלו ושל יוסטון להיפרד, ובגיל 30, ינדוד לקבוצה השישית בקריירה שלו.

הסנטר בן ה-30, שנבחר ארבע פעמים לאולסטאר, הגיע בפתיחת העונה לרוקטס ככינור שלישי לג'יימס הארדן וג'ון וול, חברו המיתולוגי ממכללת קנטאקי. אך מים רבים זרמו בנהר מאז, הארדן עבר לברוקלין בטרייד ענק שהנחית ביוסטון את ויקטור אולדיפו, ובעוד וול השתקם מהתקופה הקשה שעבר ונראה מצוין העונה, קאזינס הפך לסנטר המחליף של כריסטיאן וודס, ורשם מספרים פושרים של 9.6 נקודות ב-37.6% מהשדה ו-7.6 ריבאונדים ב-25 משחקים.

ע"פ הדיווחים, קאזינס לא היה מרוצה ממעמדו ביוסטון ודרש ממאמנו, סטיבן סיילס, דקות נוספות, אך המאמן העדיף את ווד בכושר הנוכחי והראה לקאזינס את הדרך החוצה. יוסטון הפסידה בשמונה משחקים רצופים אחרי הפציעה של ווד, וקאזינס, שהציג הגנה חלשה, רשם ממוצעים של 12.1 נקודות ו-9 ריבאונדים בתקופה הזו, עד שנעדר מההפסד לשיקגו בעקבות מחלה.

קאזינס, שנבחר ארבע פעמים למשחק האולסטאר ומחזיק ממוצע של 20.8 נק' ו-10.7 ריבאונדים בקריירה, לא מוצא בית מאז שעזב את סקרמנט, הקבוצה שבחרה אותו במקום החמישי בדראפט 2010, בטרייד לניו אורלינס, הספיק לעבור מאז בגולדן סטייט, לייקרס (אצלה נפצע ושוחרר מבלי לשחק) ויוסטון. המועמדת המובילה להנחיתו כרגע היא האלופה, שמתמודדת עם חסרונו של אנתוני דייויסץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי