אחרי חמישה ניצחונות ברצף: הוויזארדס נכנעו לקליפרס, 11 דק' לאבדיה

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

וושינגטון, שגברה ביממה שעברה על האלופה, הייתה עייפה ופיגרה 36:20 ברבע הראשון. הישראלי שלא פתח בחמישייה, הצליח לתרום ריבאונד בודד. דאבל-דאבל לביל (28 נק' ו-10 ריב') ו-ווסטברוק (20 נק' ו-10 אס')

(גודל טקסט)

עם רוח גבית אדירה בדמות רצף מרשים של חמישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 124:127 על האלופה לוס אנג'לס לייקרס – וושינגטון וויזארדס התארחה אצל לוס אנג'לס קליפרס בתקווה להאריך את הרצף, אלא שהיא התקשתה מאוד ונכנעה 135:116. דני אבדיה שזכה לשבחים על יכולתו במשחק הקודם, שוב לא פתח בחמישייה ואת הערב הזה דווקא ירצה לשכוח כששותף ל-11 דק' בלבד בהן תרם ריב' אחד. הוא סבל מבעיית עבירות שהקשתה עליו.

קוואי לנארד קלע 32 נק' ופול ג'ורג' עם 30 נק' (קלע 12 מ-14 הנק' הראשונות של הקליפרס – לא פחות ממדהים) הקשו מאוד על הוויזארדס בזמן שבראדלי ביל רשם מנגד דאבל-דאבל של 28 נק' ו-10 ריב'. ראסל ווסטברוק החמיץ במעט טריפל-דאבל כשרשם 20 נק', 9 ריב' ו-10 אס'. לקליפרס היו ארבעה שחקני ספסל שהציגו דאבל-פיגרס.

אבדיה קיבל את ההזדמנות שלו מהספסל אך בתוך פרק זמן קצר ביצע שלוש עבירות וחזר לספסל כשנותרו 3:43 למחצית. ברבע השלישי הוא כלל לא שיחק וחזר לעניינים ברבע האחרון אך עדיין ללא נקודות, בהחלט לא הערב עליו הוא חלם.

דני אבדיה | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

הוויזארדס היו עייפים ונקלעו לפיגור גדול ברבע הראשון – 36:20. כשנותרו קצת יותר משתי דקות לשחק, אבדיה נכנס לראשונה במקומו של ביל ובאותה העת הוויזארדס היו במינוס 7 (27:20). הקליפרס הוליכו למעשה כל המשחק. יתרון השיא שלהם, אחרי שלשה של ג'ורג' כשנותרו כשלוש וחצי דק' לשחק, עמד על 22 נק' – 42:64.

ברבע השלישי קלעו הוויזארדס, שנתנו את כל מה שיש להם, 39 נק' וצימקו קצת פערים. הם הגיעו ל-12 הדק' האחרונות כשהכל אפשרי וקיצצו פיגור של 18 נק' ל-5 בלבד בפתיחת הרבע הרביעי, אלא שהמדורגת שנייה במערב לא נתנה לה שום הזדמנות לצמצם את הפער על אף שג'ורג' כבר ירד לספסל כשנותרו 7 דק' לשחק בשל כאבים באצבע. רג'י ג'קסון צלף שתי שלשות ובין לבין איביצה זובאץ רשם שני דאנקים (12 נק' ו-12 ריב').

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי