יוטה הביסה את הלייקרס, שיא מועדון לגלינארי בניצחון על בוסטון

דונובן מיטשל | Jeff Swinger/NBAE via Getty Images

הג'אז מחצו 89:114 בביתם את האלופה, שרשמה הפסד רביעי רצוף. האיטלקי ירה 10 שלשות ואטלנטה טיילה ל-112:127 על הסלטיקס. ניצחונות דחוקים לווריירס ולשיגו, מיאמי המשיכה ברצף החיובי ופיניקס נעצרה על ידי שארלוט

(גודל טקסט)

שמונה משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כאשר במוקד עמדה התבוסה של האלופה לוס אנג'לס לייקרס בידי הקבוצה הטובה בליגה נכון לשלב זה – יוטה ג'אז. מוקדם יותר, סגנית האלופה מיאמי היט המשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון על טורונטו ראפטורס, בוסטון סלטיקס רשמה הפסד נוסף והפעם מול אטלנטה הוקס, גולדן סטייט ווריירס ושיקגו בולס רשמו ניצחונות דחוקים ופיניקס סאנס נעצרה בהפסד ביתי לשארלוט הורנטס.

יוטה ג'אז – לוס אנג'לס לייקרס 89:114

הקבוצה שמובילה את טבלת הליגה חגגה בביתה על חשבון האלופה ההולכת ומידרדרת, שספגה הפסד רביעי ברציפות ומייחלת לחזרתו המהירה של אנתוני דייויס. אחרי רבע ראשון צמוד, יוטה ברחה ליתרון דו ספרתי שהגיע ל-29 בשיא, כאשר הלייקרס נעצרו על שפל עונתי בנקודות ואיבדו את המקום השני במערב ליריבה העירונית – הקליפרס. שישה שחקניו קלעו בספרות כפולות אצל הג'אז, ראשם רודי גובר וג'ורדן קלארקסון שסיימו עם 18 כל אחד. דונובן מיטשל תרם 13 נקודות, 10 ריבאונדים ושמונה אסיסטים. הקבוצה מלוס אנג'לס שיחקה ללא דניס שרודר וקיבלה רק 19 נקודות מלברון ג'יימס, קייל קוזמה הוסיף 16.

אינדיאנה פייסרס – גולדן סטייט ווריירס 111:107

משחק צמוד ביותר ורב מהפכים הסתיים בניצחון השני ברציפות של סטף קרי, דרימונד גרין וחבריהם, שקלעו שש נקודות ללא מענה מאוחר ברבע הרביעי כדי להבטיח לעצמם את ה-W הראשון שלהם באינדיאנה מאז מרץ 2019. הווריירס הצטרפו לבוסטון, ללייקרס, לפילדלפיה ולניקס כקבוצות היחידות ב-NBA עם 1,000 ניצחונות חוץ בהיסטוריה וזאת למרות שדייקו הלילה ב-19.2% בלבד מחוץ לקשת. קרי סיים עם 24 נקודות, קלי אוברה ג'וניור הוסיף 17 ודריימונד גרין רשם שורה נאה של 12, 11 אסיסטים, תשעה ריבאונדים ושלוש חטיפות. מלקולם ברוגדון בלט מנגד עם 24, דומנטאס סאבוניס הגיב לאי זימונו לאולסטאר בדאבל-דאבל של 22 ו-16 ריבאונדים.

ניצחון מוחץ לג'אז. מיטשל מטביע | Jeff Swinger/NBAE via Getty Images
סטף קרי | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images

אטלנטה הוקס – בוסטון סלטיקס 112:127

ה"נשרים" ניצחו בפעם השנייה מתוך שלושה מפגשים בין הקבוצות בשבוע האחרון והנחילו לסלטיקס הפסד שלישי רצוף, כאשר דנילו גלינארי שבר את שיא המועדון בשלשות למשחק אחד עם 10 צליפות מרחוק בדרך ל-38 נקודות. המארחת קלעה 40 ברבע הראשון ו-72 במחצית השנייה, שבסיומה הובילה ב-23 הפרש וכל מה שנותר לירוקים היה למזער נזקים עד הסיום. טריי יאנג תרם 33 נקודות להוקס, ג'ון קולינס סיפק 14 ו-11 כדורים חוזרים. בבוסטון, ששיחקה ללא קמבה ווקר, ג'יילן בראון הוביל את הקלעים עם 17 וג'ייסון טייטום נעצר על 13 בלבד.

מיאמי היט – טורונטו ראפטורס 108:116

סגנית האלופה ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה החלשה והלילה רשמה ניצחון רביעי רצוף ושמיני מתוך 11 המשחקים האחרונים. טורונטו התאוששה מפיגור של 15 נקודות ברבע השני והתקרבה למינוס שתיים בלבד בזכות שלשה של נורמן פאוול ברבע האחרון, אך ג'ימי באטלר הגיב עם שלשה, חטיפה וסל קל מהלך אחרי מהלך כדי להוביל ריצה שהחזירה את מיאמי ליתרון דו ספרתי. 27 נקודות היו לבאטלר, 14 מתוכן ברבע האחרון בנוסף ל-10 אסיסטים, שמונה ריבאונדים ושלוש חטיפות. באם אדבאיו סייע עם 19 ו-12 ריבאונדים. אצל הראפטורס, שהפסידו משחק שני ברציפות, פרד ואנווליט וקייל לאורי קלעו 24 כל אחד.

שיא מועדון לדנילו גלינארי | Kevin C. Cox/Getty Images

שיקגו בולס – מינסוטה טימברוולבס 126:133 (בתום הארכה)

הפסד תשיעי ב-10 המשחקים האחרונים לאורחת, לה לא הספיק קאמבק מפיגור בן 10 נקודות בארבע הדקות האחרונות של הרבע הרביעי, שבזכותו כפתה הארכה. שיקגו פתחה את חמש הדקות הנוספות עם ריצת 0:7 ומשם לא הסתכלה לאחור, בדרך לניצחון שלישי רצוף. זאק לאבין חגג את בחירתו הראשונה בקריירה למשחק האולסטאר עם 35 נקודות מול קבוצתו הקודמת, כשהוא חוצה את רף 30 הנקודות בפעם ה-16 העונה ומדייק ב-14 זריקות מתוך 21 במשחק. חוץ ממנו הבולס קיבלו כמות דו ספרתית של נקודות מעוד חמישה שחקנים, בראשם קובי ווייט שקלע 20 והוריד שמונה ריבאונדים. מאליק ביזלי תרם 25 בצד השני, קארל-אנתוני טאונס הוסיף 24 והרוקי אנתוני אדוארדס רשם משחק טוב עם 21 ותשעה כדורים חוזרים.

פיניקס סאנס – שארלוט הורנטס 124:121

המארחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, בעוד ההורנטס הלא יציבים הוכיחו שיש סיבה להיותם בתמונת הפלייאוף נכון לעכשיו כשחזרו ממינוס 17 בו היו ברבע השני. דקות אדירות של מאליק מונק לפני הירידה להפסקה החזירו את שארלוט מפיגור, ברבע האחרון כריס פול הוביל ריצת 0:11 שהשוותה ל-110:110, אך מיילס ברידג'ס ולאמלו בול דאגו להעלות את האורחת לפלוס שבע לקראת הסיום כדי להכריע את ההתמודדות. מונק הוביל את שארלוט עם 29 נקודות, בול וגורדון הייוורד הוסיפו 20 כל אחד. דווין בוקר שנבחר למלא את מקומו של אנתוני דייויס באולסטאר קלע 33 עבור הסאנס, כריס פול תרם 20 ו-10 אסיסטים, אך זה לא היה מספיק כדי למנוע הפסד.

תוצאות נוספות:
ניו אורלינס פליקנס – דטרויט פיסטונס 118:128
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – סן אנטוניו ספרס 99:102

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי