סילבר עשה צדק: בוקר החליף את דייויס ברשימה לאולסטאר

דווין בוקר | Michael Gonzales/NBAE via Getty Images

קומישינר ה-NBA הכליל את כוכב פיניקס סאנס בסגל המחליפים, במקומו של שחקן הלייקרס הפצוע. "הייתה סיטואציה מוזרה כשהוא לא נבחר, שמחים בשבילו", אמר מאמנו של הקלע שרושם 24.7 נקודות למשחק בקבוצה החמישית בטיבה

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

כשרשימת המחליפים שיעמדו לבחירה לקראת משחק האולסטאר פורסמו אתמול (בלילה שבין שלישי לרביעי), השחקן שקופח הכי הרבה מבין אלה שנותרו בחוץ היה כנראה דווין בוקר, שמוביל את פיניקס סאנס לעונה מצוינת ולמקום הרביעי במערב. הלילה הקומישינר אדם סילבר עשה צדק עם כוכב הקבוצה מאריזונה, שנכנס לסגל בסופו של דבר במקומו של אנתוני דייויס הפצוע, שלא יוכל ליטול חלק במשחק הראווה.

כמדי שנה, ברשתות החברתיות התנהל דיון סוער סביב הדיוק בבחירות לאולסטאר ובוקר עמד במרכז העניינים, באופן טבעי, כאשר אפילו לברון ג'יימס צייץ בטוויטר כי מדובר ב"שחקן שסובל מהכי הרבה זלזול בליגה". הלילה אוהדי פיניקס זכו להריע לקלע כשהכרוז באולם הביתי הודיע על בחירתו למשחק הכוכבים בפעם השנייה בקריירה, כשגם במקרה הראשון זה היה כמחליף לשחקן שנפצע.

"הסיטואציה הייתה מוזרה כשדווין לא זכה לבחירה, אבל אנחנו אסירי תודה על מה שהתרחש בשעות הקרובות ושמחים בשביל 'בוק'", אמר מאמנו מונטי וויליאמס. בוקר, שישתתף באולסטאר לצד חברו לקבוצה כריס פול, רושם העונה ממוצעים של 24.7 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.8 ריבאונדים, למשחק, בנוסף לשיא קריירה של 50.1% מהשדה. מאזנה של פיניקס הוא החמישי בטיבו בליגה כולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי