יש כוחות לאולסטאר: ג'יימס בחר באנטטוקומפו, דוראנט בקוואי

לברון ג'יימס, יאניס אנטטוקומפו | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

שלושה ימים לפני האירוע, יש חמישיות סופיות: כוכב לוס אנג'לס לייקרס בחר לראשונה לשתף פעולה עם ה"גריק פריק", KD שייעדר מהמשחק בחר תחילה בחברו מברוקלין נטס. וגם: מדוע כוכבי יוטה נבחרו אחרונים?

(גודל טקסט)

וזוהי בחירת הקפטנים: משחק האולסטאר החגיגי ב-NBA ייערך בלילה שבין ראשון לשני ורגע לפני שכל הכוכבים מגיעים לאטלנטה לקראת האירוע, הלילה (בין חמישי לשישי) הרכיבו לברון ג'יימס וקווין דוראנט את החמישיות והסגלים הסופיים למשחק.

דוראנט אמנם פצוע ולא יהיה חלק מקבוצת המזרח, אבל הוחלט להשאירו בתור הקפטן ומכאן שהוא גם זכה לכבוד להרכיב את החמישייה, אבל עם כל הכבוד ל-KD – השיא של הלילה היה כאשר לברון ג'יימס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס וקפטן המערב, בחר לקבוצה שלו את יאניס אנטטוקומפו ממילווקי באקס.

ג'יימס בחר ב"גריק פריק" בבחירה הראשונה שלו והם ישחקו יחד עם סטף קרי מגולדן סטייט, לוקה דונצ'יץ' מדאלאס מאבריקס וניקולה יוקיץ' מדנבר נאגטס. בקבוצה של לברון יישבו על הספסל דמיאן לילארד מפורטלנד טרייל בלייזרס, בן סימונס מפילדלפיה 76', כריס פול מפיניקס סאנס, ג'יילן בראון מבוסטון סלטיקס, פול ג'ורג' מלוס אנג'לס קליפרס וגם דומאנטס סאבוניס מאינדיאנה פייסרס ורודי גובר מיוטה ג'אז.

אז דוראנט כאמור לא יוכל לשחק, אבל הוא בחר לקבוצה על שמו את קיירי אירווינג שמשחק איתו בברוקלין נטס, ג'ואל אמביד מפילדלפיה, קוואי לאונרד מלוס אנג'לס קליפרס, בראדלי ביל מוושינגטון וויזארדס וג'ייסון טייטום מבוסטון שנכנס לחמישיות בעקבות הפציעה של KD. בסגל יהיו ג'יימס הארדן מברוקלין, דווין בוקר מפיניקס, זאיון וויליאמסון מניו אורלינס פליקנס, זאק לאבין משיקגו בולס, ג'וליוס רנדל מניו יורק ניקס, ניקולה ווצ'ביץ' מאורלנדו מג'יק ודונובן מיטשל מיוטה.

אגב, מיטשל וגובר, כוכבי יוטה ג'אז, נבחרו אחרונים ב"כוחות" שערכו דוראנט ולברון ג'יימס וכוכב האלופה אמר על כך: "אתם צריכים להבין שזה כמו שאנחנו היינו ילדים ושיחקנו במשחקי וידאו, בחיים לא שיחקנו עם יוטה. גם כשהיו לה שחקנים אדירים כמו קארל מלון וג'ון סטוקטון, בחיים לא היינו בוחרים שחקנים מיוטה. בחיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי