סיימונס ניסה לנשק את הטבעת וזכה בתחרות ההטבעות, קרי בשלשות

אנפרני סיימונס עם הגופייה של מקגריידי | Kevin C. Cox/Getty Images

שחקן פורטלנד מתנשא לגובה של 1.91 מטר, אולם זה לא הפריע לו ללבוש את הגופייה של טרייסי מקגריידי, לחקות אותו ולזכות בתחרות. כוכב גולדן סטייט ווריורס ניצח בפעם השנייה בקרב מחוץ לקשת וסאבוניס אלוף הכישורים

(גודל טקסט)

אירוע האולסטאר השנתי נערך הלילה (בין ראשון לשני) באטאלנטה ועוד לפני המשחק הגדול בין "קבוצת לברון ג'יימס" לבין "קבוצת קווין דוראנט", נערכו תחרויות ההטבעות, הכישורים והשלשות.

בתחרות ההטבעות ניצח אנפרני סיימונס, שחקן פורטלנד טרייל בלייזרס שמתנשא לגובה של 1.91 מטר בלבד, אבל זה הספיק לו כדי לרחף לסל פעם אחר פעם ולהשאיר מאחור את אובי טופין מניו יורק ניקס וקסיוס סטנלי מאינדיאנה פייסרס.

סיימונס ניסה בין שלל ההטבעות גם לנשק את הטבעת תוך כדי ההטבעה, אולם כשל במשימה זו – מה שלא הפריע לצוות השופטים להעניק לו ניקוד על יצירתיות מכיוון שכן הצליח להטביע. סיימונס גם לבש את הגופייה של טרייסי מקגריידי, זוכה עבר בתחרות ההטבעות כידוע, וחיקה את הטבעת ה-360 מעלות שלו. טופין, אגב, נתן פייט בגמר כשהטביע מעל חברו לניקס ג'וליוס רנדל ומעל אביו – ביחד!

אנפרני סימונס | Kevin C. Cox/Getty Images

בתחרות השלשות ניצח סטף קרי, כוכב גולדן סטייט ווריורס שעשה זאת בפעם השנייה בקריירה. בסיבוב המוקדם התחרו גם ג'יילן בראון שאכזב עם 17 נקודות, זאק לאבין ודונובן מיצ'ל שקלעו 22 נקודות כל אחד ולגמר עלו ג'ייסון טייטום (25), מייק קונלי (26) וקרי שסיים עם 31. בגמר, טייטום נלחץ וקלע 17 בלבד ואילו קונלי רשם 27 שהלחיצו את קרי – אבל הכוכב הגדול הכריע את התחרות בכדור האחרון שזרק, שכמובן נכנס פנימה והעלה את הניקוד שלו ל-28 נקודות.

סטף קרי, אלוף תחרות השלשות | Adam Hagy/NBAE via Getty Images

בתחרות הכישורים הזוכה הגדול הוא דומנטאס סאבוניס מאינדיאנה פייסרס, שבשנה שעברה סיים במקום השני. סאבוניס גבר בין השאר על לוקה דונצ'יץ, עקף גם את כריס פול ובגמר הכניע את ניקולה ווצ'ביץ.

דומנטאס סאבוניס | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי