150:170 לטים לברון על טים דוראנט, אנטטוקומפו ה-MVP

יאניס אנטטוקומפו | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

לברון ג'יימס וקווין דוראנט אמנם היו הקפטנים ועשו כוחות, אבל היווני גנב את ההצגה עם 35 נקודות במאה אחוז מהשדה. קרי ולילארד הפציצו עם 8 שלשות כל אחד, ביל הוביל את המפסידים עם 26 נק'

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס ניצח את קווין דוראנט. נכון שכוכב ברוקלין נטס לא שיחק בעקבות פציעה והסתפק בקבוצה על שמו שאת שחקניה הוא בחר, אבל מנגד עמד "המלך" – והוא בחר לשחק השנה עם יאניס אנטטוקומפו, שילוב שלא הותיר ספק מי מבין הקבוצות תצא עם ידה על העליונה וגם סידר ליווני את תואר ה-MVP.

"קבוצת לברון" גברה 150:170 על "קבוצת דוראנט", כשהכוכב של מילווקי באקס קלע 35 נקודות במאה אחוזים מהשדה! ה"גריק פריק" קלע 16 מ-16 מהשדה וגם את כל שלוש הזריקות שלו מחוץ לקשת ב-19 דקות על הפרקט וזכה לסיוע אדיר מסטף קרי ומדמיאן לילארד שקלעו יחס 16 שלשות – קרי קלע 8 שלשות וסיים עם 28 נקודות ולילארד קלע את ה-8 הנותרות וסיים עם 32 נקודות. "קבוצת לברון" ניצחה את כל ארבעת הרבעים וכבר למחצית ירדה ביתרון של 20 נקודות (80:100).

יאניס אנטטוקומפו כאמור סיים עם 35 נקודות, אבל כבר להפסקה ירד עם 24 נקודות בזמן שקרי דייק בשש מתוך שמונה שלשות שזרק עד להפסקה – כולל שלשה מהחצי ושלשה נוספת בלי להסתכל על הסל. קרי הוא לא היחיד שקלע הלילה מהחצי, כי גם דמיאן ליליאן מפורטלנד עשה זאת. ולברון ג'יימס? הקבוצה אמנם נקראת על שמו והוא ללא צל של ספק ניצח את דוראנט בכוחות שהם עשו, אך הוא שיחק 13 דקות בלבד וקלע רק 4 נקודות.

מנגד, את קלעי הקבוצה המפסידה הוביל חברו של דני אבדייה בוושינגטון וויזארדס, בראדלי ביל שרשם 31 דקות ובהן קלע 26 נקודות. קיירי אירווינג סיים עם 24 נקודות וג'ייסון טייטום הוסיף 21, אולם מי שהתקשה היה קוואי לאונרד שקלע רק 8 נקודות (2 מ-7 מחוץ לקשת).

יאניס אנטטוקומפו | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי