סגל מאיים: בלייק גריפין חתם רשמית בברוקלין נטס

בלייק גריפין | ברוקלין נטס

אפשר למנוע ממנה זכייה באליפות? הקבוצה של סטיב נאש צירפה את הפורוורד שהופיע שש פעמים באולסטאר לסגל הנוצץ שכולל את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג: "אנו ברי מזל להוסיף שחקן בקליבר שלו"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

זה היה באוויר בימים האחרונים והערב (שני) זה הפך לרשמי: בלייק גריפין חתם בברוקלין נטס. הפורוורד בן ה-31, אשר ביום שישי האחרון הגיע לסיכום על התרת חוזהו בדטרויט פיסטונס ואתמול הפך סופית לשחקן חופשי, הצטרף לקבוצה של סטיב נאש עד תום העונה וחיזק אף יותר את מועמדותה לאליפות.

גריפין זכה להתעניינות גם משתי הקבוצות של לוס אנג'לס, בנוסף לגולדן סטייט ווריירס ומיאמי היט, אך בחר לשחק בברוקלין בחוזה מינימום לווטרן ויחבור לסגל הנוצץ והמאיים במיוחד, שכולל את קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג. המנהל המקצועי של הנטס, שון מארקס, מסר לאחר ההחתמה: "אנו ברי מזל להוסיף שחקן בקליבר של בלייק לסגל שלנו בשלב כזה של העונה. בלייק הוא שחקן קו קדמי רבגוני עם רזומה עשיר של הצלחות בליגה שלנו, ואנחנו נרגשים מההשפעה שתהיה לו על ברוקלין הן על המגרש והן מחוצה לו".

הקריירה של גריפין נפגעה משמעותית מפציעות ופגעה רבות ביכולות האתלטיות האדירות שלו, אך אסור לשכוח כי מדובר בשחקן שהופיע שש פעמים במשחק האולסטאר וממוצעי הקריירה שלו עומדים על 21.4 נקודות ו-8.7 ריבאונדים למשחק. העונה, הוא קלע 12.3 נקודות והוריד 5.2 ריבאונדים ב-20 הופעות במדי דטרויט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי