אולדיפו מועמד לגולדן סטייט, דראמונד יבחר בלייקרס?

ויקטור אולדיפו | Kent Smith/NBAE via Getty Images

ב"דה רינגר" נטען כי הווריירס מחפשים מוביל כדור "בסגנון איגודאלה או ליווינגסטון" ומעוניינים בגארד, שמצדו מחפש לעזוב את יוסטון. ב"ניו יורק טיימס" דווח: האלופה אופטימית לגבי סיכוייה לצרף את הסנטר

(גודל טקסט)

מיד עם סגירתה של עסקת הענק אשר במסגרתה ג'יימס הארדן עבר לברוקלין ו-ויקטור אולדיפו נחת ביוסטון, החלו הדיווחים על כך שהאחרון אינו מעוניין להישאר שחקן של הרוקטס. הערב (שני) סומנה מועמדת חדשה לקלוט את הגארד: גולדן סטייט ווריירס, כך טען קווין אוקונור מאתר "דה רינגר". על פי אוקונור הווריירס מעוניינים לצרף מוביל כדור בסגנון של אנדרה איגודאלה או שון ליווינגסטון, שניים שמילאו תפקידי מפתח בזכיות של הקבוצה בשלוש אליפויות בחצי השני של העשור הקודם.

אולדיפו, שעבר כאמור ליוסטון במסגרת הטרייד שבו הטקסנים שלחו את הארדן לנטס, שיחק 15 משחקים במדי הרוקטס מאז שהצטרף אליהם מאינדיאנה פייסרס וקלע 19.9 נקודות בממוצע למשחק, אליהן הוסיף 4.9 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים. אולדיפו עתיד להפוך לשחקן חופשי בתום העונה הנוכחית ולכן עדיף ליוסטון להשיג תמורה הולמת עבורו בטרייד, לפני המועד האחרון בעוד 17 ימים.

שם גדול נוסף בבורסת המועמדים לטרייד בתקופה הקרובה הוא זה של אנדרה דראמונד. הסנטר לא משותף במשחקי קליבלנד קבאלירס מתוך כוונת הקבוצה מאוהיו להעביר אותו וכתב ה"ניו יורק טיימס", מארק שטיין, דיווח הערב כי לוס אנג'לס לייקרס מאמינה שדראמונד ישקול ברצינות להצטרף אליה. האלופה ודאי נואשת להתחזק בשחקן משמעותי לאחר שראתה את בלייק גריפין חותם בשורות אחת הטוענות לכתר – ברוקלין נטס. אוקונור, מצדו, הוסיף כי הלייקרס מעדיפים את דראמונד על פני דמרקוס קאזינס, שגם הוא שחקן חופשי מאז שנפרד מיוסטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי