בוושינגטון בטוחים: "דני אבדיה אחד הנכסים החשובים לעתיד הקבוצה"

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

העיתונאים שמסקרים את הוויזארדס דנו בשאלה האם כדאי לכלול את הישראלי בטרייד תאורטי תמורת ניקולה ווצ'ביץ', אחד הכתבים הבהיר: "הייתי מעביר את האצ'ימורה לפניו. לדני יש תקרה גבוהה במיוחד"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס תחזור מפגרת האולסטאר בלילה שבין רביעי לחמישי ותפתח את החצי השני של העונה הסדירה ב-NBA נגד ממפיס גריזליס, כאשר נותרו 16 ימים לסגירת חלון הטריידים. העיתונאים המסקרים את הקבוצה בה משחק דני אבדיה, בן מהיץ' ואנטוני סיטאדינו, שוחחו הערב (שלישי) בפודקאסט Locked on Wizards על אופציות לחיזוק הסגל של סקוט ברוקס, שקבוצתו מדורגת במקום ה-12 במזרח כעת ועוד שואפת להתמודד על כניסה לפלייאוף.

אחד המועמדים הפוטנציאליים לוושינגטון הוא אוטו פורטר ג'וניור, שכבר שיחק בקבוצה בעבר ועשוי לסיים את דרכו בשיקגו בולס בקרוב. פורטר ג'וניור משחק בעמדה של אבדיה והיכולות שלו בקליעה מחוץ לקשת ובהגנה הופכות אותו לשחקן שיכול לגזול דקות משחק מהישראלי.

בנוסף, כוכב שעליו דווח כי הוא עשוי להחליף קבוצה בקרוב הוא ניקולה ווצ'ביץ', סנטר אורלנדו מג'יק שאחריו עוקבות מיאמי היט, בוסטון סלטיקס וסן אנטוניו ספרס, כך לפי "דה רינגר". מהיץ' וסיטאדינו דנו בשאלה ההתאמה של ווצ'ביץ' לוויזארדס ותהו האם שווה לוושינגטון לוותר על נכסים, כדוגמת אבדיה, כדי לצרף את כוכב אורלנדו.

"לא הייתי רוצה להיפרד מדני כרגע. אם זו הייתה החלטה שלי, הייתי מעביר את רוי האצ'ימורה בטרייד לפני שאני מעביר את דני", אמר סיטאדינו, "אני חושב שיש לו תקרה גבוהה במיוחד, אני לא יכול לחכות לראות כיצד הקריירה שלו תתפתח. הוא אחד הנכסים החשובים ביותר לעתיד הקבוצה. וזה לא אומר שום דבר רע לגבי האצ'ימורה, שעשה קפיצת מדרגה בהגנה העונה, אבל עדיין קיימים סימני שאלה רבים סביבו". מהיץ' נטה להסכים והוסיף: "הייתי נותן את האצ'ימורה, מו ואגנר, איש סמית' ואייזק בונגה תמורת ווצ'ביץ'".

אבדיה והאצ'ימורה | Will Newton/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי