מיאמי היט השעתה את לאונרד בעקבות קללה אנטישמית

מאיירס לאונרד | Michael Reaves/Getty Images

הסנטר שיחק ברשת וקרא "יהודון" לאחד המשתתפים, הארגון מיהר להרחיקו עד הודעה חדשה וגם ב-NBA חוקרים את המקרה. השחקן התנצל: "פגעתי קשות בקהילה היהודית, זה נבע מבורות"

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

מיאמי היט החליטה להרחיק עד הודעה חדשה את הסנטר מאיירס לאונרד, שבמהלך משחק וידאו השתמש בין השאר בקללה האנטישמית Kyke שמתפרשת כ"יהודון" – כפי שהוא תועד ברשתות החברתיות.

"אנו במיאמי היט מגנים בתוקף כל שימוש במילות שנאה", הודיע הארגון, "המילים בהן השתמש מאיירס היו שגויות ואנו לא נסבול שיח כזה מכל אחד שקשור לארגון. לשמוע שחקן מיאמי היט מדבר ככה זה מאכזב ופוגע בכל עובדי הקבוצה, אנשי ה-NBA והקהילה כולה ".

על פי ESPN, גם ראשי הליגה חוקרים את המקרה בימים אלו והשחקן בינתיים מיהר לפרסם התנצלות באמצעות חשבון האינסטגרם: "אני מתנצל מעומק לבי על השימוש במילים אנטישמיות בשידור חי. לא ידעתי את פירוש המילה, אבל הבורות שלי אינה תירוץ ואני מודע לפגיעה בקהילה היהודית. פשוט טעיתי. כעת אני מודע למשמעות ואני מחויב לחפש עזרה מאנשים שילמדו אותי ויחנכו אותי כיצד אנו יכולים להילחם בתופעות שנאה מהסוג הזה. אני רוצה להתנצל בפני משפחת אריסון, החברים לקבוצה, המאמנים, עובדי הארגון וכל מי שקשור למיאמי היט, המשפחה והאוהדים ובפני הקהילה היהודית שפגעתי בה מאוד. אני מבטיח שמעשיי העתידיים יהיו בעלי עוצמה וטובים יותר מאשר השימוש במילה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי