למרות התבוסה לפילדלפיה: הישג היסטורי לראסל ווסטברוק

ראסל ווסטברוק | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הגארד של וושינגטון חצה את רף 21,000 נקודות בקריירה והפך לשלישי אי פעם (אחרי לברון ג'יימס ואוסקר רוברטסון) שלקח גם 6,000 ריבאונדים ומסר 7,000 אסיסטים. ביל שוב זעם על ההגנה, אבדיה יתקן מול מילווקי?

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הושפלה הלילה (בין שישי לשבת) נגד פילדלפיה ולמרות שהיא במרחק של שני ניצחונות מהמקום העשירי שמבטיח מקום בפלייאין, הקבוצה מהבירה הציגה יכולת מדאיגה וכעת הציפיות נראות לא ריאליות. דני אבדיה יכול להרגיש מאוכזב לאחר המשחק גם מבחינה אישית. דווקא אחרי שקלע 13 נקודות מול ממפיס, סיים עם 4 נקודות בלבד והחמיץ את כל הקליעות שלו מחוץ לקשת.

סקוט ברוקס דיבר אחרי המשחק:" לא הסתדרנו בהתקפה ברבע הראשון ומשם התחלנו לרדוף אחרי פילדלפיה. במחצית השנייה הם העבירו הילוך בהגנה וראו למה הם הקבוצה הכי טובה במזרח. הפציעה של ביל לא השפיעה על המשחק שלו. אמרתי לפני המשחק שהוא קשוח. הפעילו עליו המון לחץ, כששחקנים אחרים יקלעו יותר טוב זה יקל גם עליו בהתקפה".

בראדלי ביל המתוסכל שקלע 19 נקודות בהפסד הוסיף: "אנחנו חייבים לחזור לשחק הגנה. אנחנו שוב פעם לא מצליחים לשמור על אף אחד. אנחנו חייבים לחזור לשמור את השחקנים שלנו".

בראדלי ביל | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

ראסל ווסטברוק שהצטיין בשורות הוויזארדס עבר לפנות בוקר 21,000 נקודות בקריירה והצטרף למועדון מאוד מצומצם של שלושה שחקנים שגם לקחו 6,000 ריבאונדים ומסרו 7,000 אסיסטים – מדובר באוסקר רוברטסון ולברון ג'יימס, דבר שמלמד כי לעיתים הרכז בן ה-32 לא מקבל את הכבוד הראוי לו.

בכל מקרה, לווושינגטון ממתין כבר בלילה משחק ביתי קשה במיוחד נגד מילווקי באקס של יאניס אנטטוקומפו, מחזיק את תואר ה-MVP בשנתיים האחרונות. הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו הייתה אי שם בבועה בחודש אוגוסט, אז מילווקי ניצחה 113:126 למרות ש'גיק פריק' קלע 12 נקודות בלבד.

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי