מתנה ליום ההולדת: קרי הוביל את גולדן סטייט לניצחון על יוטה

שחקני גולדן סטייט חוגגים | Noah Graham/NBAE via Getty Images

הכוכב חגג 33 אביבים על הפרקט הביתי וצלף 31 נקודות ב-119:131 של הווריורס נגד הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA. וויגינס להט עם 28 משלו, שיא קריירה לגובר (24 נק, 27 ריב'). אוקלהומה ניצחה 122:128 את ממפיס

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כולל משחקים מאכזבים נגד הקליפרס, הלייקרס ופיניקס, גולדן סטייט ווריורס חזרה הלילה (בין ראשון לשני) לנצח עם 119:131 בבית נגד יוטה ג'אז. סטפן קרי חגג את יום הולדתו על הפרקט והוביל את קבוצתו לניצחון עם 31 נקודות, כולל שש צליפות מחוץ לקשת.

כזכור, יוטה היא הקבוצה הטובה ביותר העונה ב-NBA ולמשחק הערב היא הגיעה מהמקום הראשון ולאחר ניצחון משכנע על יוסטון רוקטס. דונובן מיטשל ורודי גובר רצו להמשיך את היכולת, אך נכנעו למשחק הנפלא של קרי בן ה-33.

למעשה, הג'אז הובילו את המשחק בתחילת הרבע הראשון, אך ריצת 0:15 של הווריורס העבירה את היתרון למקומיים וכך זה נשאר עד הסיום. גובר רשם לעצמו שיא קריירה מרשים של 24 נקודות ו-27 כדורים חוזרים, אך ביום בו אנדרו וויגינס קולע 28 נקודות, החגיגה של גולדן סטייט בסיום הייתה בלתי נמנעת.

קרי. חגג יום הולדת עם ניצחון | Noah Graham/NBAE via Getty Images

במשחק נוסף שנערך הערב בארצות הברית, אוקלהומה סיטי ניצחה 122:128 את ממפיס, במשחק בו שיי גילג'ס-אלכסנדר קלע 30 נקודות על חשובנם של הגריזליס. הת'אנדר התאוששו מההפסד לניקס במשחק האחרון וכבר מתכוננים למשחק הקרוב נגד שיקגו בולס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי