אווירת פלייאוף: דונצ'יץ' נכנס לקצב, הארדן בלתי ניתן לעצירה

ג'יימס הארדן | Michael Hickey/Getty Images

הסלובני הפגיז 42 נק' בניצחון דאלאס מאבריקס על לוס אנג'לס קליפרס והודה: "קשה לשחק פעמיים תוך יומיים, אבל זו ההוכחה שעלינו להכין את עצמנו". כוכב ברוקלין נטס רשם עוד טריפל דאבל מפלצתי ועשה היסטוריה

(גודל טקסט)

הרגשת פלייאוף הייתה ב-48 השעות האחרונות בטקסס. הן החלו עם ניצחון ענק של לוס אנג'לס קליפרס על דאלאס מאבריקס והסתיימו הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר לוקה דונצ'יץ' סיפק הופעת ענק, הלהיב את הקהל ובעיקר הוביל את חבריו לניצחון 89:105 מרשים.

42 נקודות קלע דונצ'יץ' באחוזים נהדרים (16 מ-28, 6 מ-11 מחוץ לקשת) והוא גם מסר 9 אסיסטים, אבל מעבר למספרים הוא חתום על הניצחון בשל כך שבדקות הקשות של דאלאס הוא היה מי שהיה שם עבורה ולחלץ אותה מהבוץ: לוס אנג'לס קליפרס כבר מחקה פיגור של 12 נקודות בסיום הרבע השלישי, אבל אז דונצ'יץ', שקלע 22 נקודות עד המחצית, השתלט על המשחק מחדש ומיד סידר שלשה נוחה לג'יילן ברנסון והוסיף חמש נקודות משלו.

"זה קשה לשחק ככה, שני משחקים תוך יומיים כמו בפלייאוף, אבל זו גם ההוכחה שעלינו להכין את עצמנו לפלייאוף ולדעת להכין את עצמנו לקראתו", אמר דונצ'יץ' שגם זכה לשבחים מקוואי לאונרד: "נהיה לו נוח והזריקות נכנסו לו, קשה לעצור שחקן נהדר כמוהו כשהוא נכנס לקצב".

לוקה דונצ'יץ' | Glenn James/NBAE via Getty Image

ג'יימס הארדן לא צריך את אירווינג ודוראנט

במשחק מסקרן נוסף הלילה ניצחה ברוקלין נטס 89:91 באינדיאנה את הפייסרס, אבל זה לא שהאורחת סתם השיגה ניצחון דרמטי – היא שרדה מותחן של ממש והקרדיט כולו הולך לג'יימס הארדן.

"הכוכב המזוקן" רשם טריפל דאבל אדיר של 40 נקודות, 15 אסיסטים ו-10 ריבאונדים והפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה שקולע מעל 40 נקודות ב-100 משחקים שונים, אחרי וילט צ'מברליין 271), מייקל ג'ורדן (173) וקובי בראיינט (122).

ברוקלין נטס חסרה בשבועות האחרונים את קווין דוראנט ולאחרונה גם את קיירי אירווינג, אבל להארדן זה לא מפריע וב-15 המשחקים האחרונים יש לו ממוצעים של טריפל דאבל ולא במקרה ברוקלין הפסידה רק משחק אחד ברצף זה.

ג'יימס הארדן | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי