ההזדמנות של אבדיה: ברטאנס ייעדר כשבועיים

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

הוויזארדס הודיעו כי הפורוורד הלטבי יחמיץ את המשחקים הקרובים בעקבות מתיחה בשריר התאומים, מה שצפוי לפנות דקות משחק לרוקי הישראלי שהציג יכולת משופרת מאז החזרה מפגרת האולסטאר

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) כי שחקנה הלטבי דאוויס ברטאנס ייעדר בשבועיים הקרובים, לאחר שבדיקת MRI אישרה כי הוא סובל ממתיחה בשריר התאומים. פציעתו של הלטבי אמנם תפגע מקצועית בקבוצה של סקוט ברוקס, אך במקביל עשויה להוות הזדמנות טובה לדני אבדיה, שצפוי לזכות למנת דקות מוגדלת בהיעדרו של ברטאנס, אשר יושב על עמדתו של הרוקי הישראלי.

כבר לפני כשבוע, במשחקה של הקבוצה נגד פילדלפיה, ברטאנס יצא מהמשחק בעקבות רגישות באותו השריר ואף נעדר מהמפגש עם מילווקי שהגיע לאחר מכן. הפורוורד חזר לשני המשחקים הבאים, אך בניצחון האחרון על יוטה נאלץ שוב לנטוש והפעם לאחר ארבע דקות בלבד.

אבדיה זוכה ל-26 דקות בממוצע למשחק מאז פגרת האולסטאר ולמרות שהוויזארדס הפסידו בחמישה מתוך ששת המשחקים שהתקיימו אחרי משחק הכוכבים, הישראלי דווקא הציג שיפור ביכולתו ובאותם משחקים רשם 7.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע. כעת, כאמור, הוא יקווה לעלייה נוספת בדקות המשחק שלו כבר החל מהמפגש עם ברוקלין נטס בלילה שבין ראשון לשני.

דאוויס ברטאנס מעמיד העונה ממוצעים של 10.8 נקודות למשחק ב-39% מהשדה, המהווים ירידה לעומת עונת השיא שחווה אשתקד, בה קיבע את מעמדו כאחד מקלעי השלשות הטובים בליגה. במהלך הפגרה חתם השחקן על חוזה חדש בקבוצה מהבירה –  80 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות. בלעדיו, קבוצתו שנמצאת במקום ה-12 במזרח (מאזן 25:15) תנסה להישאר במאבק על הכרטיס לפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי