לברון נפצע, הלייקרס הפסידו 99:94 לאטלנטה

לברון ג'יימס פצוע | Michael Owens/Getty Images

הכוכב הגדול של האלופה מלוס אנג'לס נפצע בפתיחת הרבע השני נגד ההוקס, קבוצתו לא הסתדרה בלעדיו. גולדן סטייט הפסידה לממפיס, פילדלפיה וקליפרס דרסו, מילווקי ניצחו את סן אנטוניו

(גודל טקסט)

ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, עברה הלילה (בין שבת לראשון) במרביתה את קו חצי העונה עם חמישה משחקים. כבר במשחק הראשון הגיעה הדרמה הגדולה של הלילה, עם הפציעה של לברון ג'יימס וההפסד של הלייקרס לאטלנטה. לאחר מכן, גולדן סטייט המשיכו לקרטע ונכנעו לממפיס, פילדלפיה הביסה בקלות את סקרמנטו ושיפרה את מעמדה במזרח, הבאקס השיגו ניצחון ביתי על סן אנטוניו מאחורי עוד דאבל דאבל מפלצתי של יאניס ובסיום, הקליפרס רמסו את שארלוט.

לוס אנג'לס לייקרס – אטלנטה הוקס 94:99

לוס אנג'לס לייקרס ספגה הערב (שבת) הפסד כפול. אלופת ה-NBA נכנעה 99:94 בבית לאטלנטה הוקס, אך יותר מכך – לברון ג'יימס נפצע במהלך המחצית הראשונה בקרסולו, ניסה לחזור לשחק אך מהר מאוד ירד לחדרי ההלבשה ולא שב לפרקט עד הסיום.

הפציעה המדוברת הגיעה בפתיחת הרבע השני. בעיצומו של מאבק על הכדור, סולומון היל מאטלנטה התרסק על הקרסול של ג'יימס, שנפל לרצפה בכאבים רבים. לאחר מספר דקות של טיפול, הכוכב הגדול גם חזר לשחק וקלע שלשה מהפינה, אך מיד לאחר מכן סיים את המשחק בעקבות הפגיעה.

הלייקרס עצמם התקשו להתגבר על חסרונו של לברון ונקלעו לפיגור דו ספרתי נגד ההוקס, אשר הגיעו ל"סטייפלס סנטר" אחרי שבעה ניצחונות רצופים. ג'ון קולינס כיכב עבור האורחת עם 27 נקודות חשובות, דנילו גלינארי הוותיק הוסיף 18 מהספסל. מנגד, מונטרז הארל סיים עם דאבל-דאבל (23 נק' ו-10 ריב') עבור LA.

לברון ג'יימס פצוע | Michael Owens/Getty Images

תוצאות נוספות

פילדלפיה 76' – סקרמנטו קינגס 105:129
ממפיס גריזליס – גולדן סטייט ווריורס 103:111
מילווקי באקס – סן אנטוניו ספרס 113:120
לוס אנג'לס קליפרס – שארלוט הורנטס 98:125

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי