מצטרף לאנתוני דייויס: לברון ג'יימס ייעדר עד להודעה חדשה

לברון ג'יימס | Michael Owens/Getty Images

כוכב הלייקרס אובחן עם נקע בקרסול לאחר שנטש את משחק הקבוצה בהפסד לאטלנטה. "מעולם לא שמעתי אותו צועק ככה", סיפר קוזמה. האלופה תסתדר בלעדיו ובלי הסנטר?

(גודל טקסט)

בשורות רעות ללוס אנג'לס לייקרס. אחרי שאיבדה בחודש שעבר את אנתוני דייויס לפציעה שהשביתה אותו כבר למעלה מחודש – הגיעה מכה נוספת בדמות פציעתו של לברון ג'יימס, שנקע אתמול (שבת) את קרסולו במהלך הפסד הקבוצה לאטלנטה הוקס ולאחר בדיקה התברר כי ייעדר עד להודעה חדשה, אך שיתופו בפלייאוף אינו מוטל בספק.

במהלך הרבע השני ניסה שחקנה של אטלנטה, סולומון היל, לחטוף את הכדור מידיו של ג'יימס, אך נפל על רגלו הימנית של לברון והוציא ממנו זעקת כאב חדה במיוחד. פרנק ווגל, מאמן האלופה, קרא מיד לפסק זמן בו נבדק ג'יימס והוחלט כי עליו לרדת לחדר ההלבשה ולא לשוב למשחק.

חברו לקבוצה, קייל קוזמה אמר כי "מעולם לא שמעתי את לברון צועק ככה". מונטרז הארל הגדיל להוסיף וטען "זה לא היה נראה כמו מאבק רגיל על כדור אבוד. הקפיצה של היל הייתה לא הכרחית".

הפציעה של כוכב העל בן ה-36 מגיעה בתזמון בעייתי במיוחד מבחינתה של אלופת ה-NBA. לאחרונה הידרדרה החבורה מעיר המלאכים עד למקום השלישי במערב, וכעת כששני כוכביה הגדולים בחוץ לפרק זמן ממושך – הנפילה עלולה להימשך. נכון להיום הקבוצה אוחזת במאזן חיובי של 28 ניצחונות מול 14 הפסדים שמקנה לה כאמור את המקום השלישי במערב, אך מספר קבוצות ובראשן היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס נושפות בעורפה.

לברון ג'יימס פצוע | Michael Owens/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי