דאלאס הביסה 92:132 את פורטלנד, אבדיה לא קלע בהפסד בברוקלין

לוקה דונצ'יץ' | Cameron Browne/NBAE via Getty Images

דונצ'יץ' הפגיז שמונה שלשות מתשעה ניסיונות בדרך ל-37 נקודות והמאבריקס התעללו בלילארד ובמקולום עם ניצחון ב-40 נקודות הפרש! הישראלי רשם רק 11 דקות בהפסד לנטס, בכורה לגריפין. וגם: כריס פול חגג על הלייקרס

(גודל טקסט)

יום משחקים חדש בליגת הכדורסל הטובה בעולם צא לדרך כבר אתמול בערב (ראשון) עם ארבעה משחקים כשבמוקד ההפסד ה-20 ברציפות של יוסטון רוקטס, אבל מבחינתו הגיע לשיאו הלילה (בין ראשון לשני) כאשר וושינגטון וויזארדס פגשה את ברוקלין נטס, אלא שדני אבדיה רשם את אחד ממשחקיו החלשים וכלל לא קלע בהפסד.

קבוצה נוספת שהניפה דגל לבן היא לוס אנג'לס לייקרס, שללא לברון ג'יימס ואנתוני דייויס כבר במחצית הראשונה נקלעה לפיגור דו ספרתי בפיניקס נגד הסאנס, בעוד דאלאס מאבריקס ולוקה דונצ'יץ' חגגו ניצחון מטורף למדי בפורטלנד.

ברוקלין נטס – וושינגטון וויזארדס 106:113

זה קרה לו כבר שלוש פעמים בעונת הבכורה שלו ב-NBA, אבל הלילה דני אבדיה כלל לא קלע, שותף ל-11 דקות בלבד ובמהלכן רק הוריד כדור חוזר אחד כאשר הוויזארדס נכנעו 113:106 בברוקלין וספגו את הפסדם השמיני בעשרת המשחקים האחרונים.

דני אבדיה בברוקלין | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

להזכירכם, וושינגטון כבר ניצחה העונה את הנטס, אלא שהחבורה בראשות ג'יימס הארדן נמצאת בכושר מצוין והלילה היא לא התקשתה לרשום את הניצחון ה-15 שלה ב-17 משחקים האחרונים – וזאת למרות פיגור של 14 נקודות כבר ברבע הראשון, אותו "הכוכב הזוקן" וקיירי אירווינג מחקו במהרה.

אבדיה כאמור סיים עם אפס נקודות, אבל כן ניסע לזרוק פעמיים ולא מצא את הטבעת. מי שכן קלעו היו ראסל ווסטברוק שכהרגלו רשם טריפל דאבל של 29 נקודות, 13 אסיסטים ו-13 ריבאונדים ואילו בראדלי ביל נסגר היטב וקלע רק 17 נקודות. מן העבר השני, לאירווינג היו 28 נקודות, הארדן הוסיף 26 וגם בלייק גרפין בהופעת הבכורה שלו הצליח להטביע ורשם שתי נקודות ראשונות בברוקלין.

ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג | Mike Stobe/Getty Images

פורטלנד טרייל בלייזרס – דאלאס מאבריקס 132:92

דמיאן לילארד וסי.ג'יי מקולום מתקשים להאמין שזה קורה להם. צמד הכוכבים הגדולים בפורטלנד הובס כהוגן הלילה על ידי לוקה דונצ'יץ', שבעוד תצוגת ענק סחף את חבריו לניצחון חוץ ב-40 נקודות הפרש!

לילארד החטיא את כל שבע הזריקות שלו מחוץ לקשת וקלע 19 נקודות בלבד, מקולום סיים עם 13 נקודות (0 מ-5 לשלוש) ומי שהפתיע היה גריי טרנט ג'וניור מהספסל שסיים עם 16 נקודות, אבל מנגד ניצב לו הדבר הגדול הבא, לוקה דונצ'יץ' שקלע 8 מתוך 9 זריקות לשלוש וסיים עם 37 נקודות וג'וש ריצ'רדסון סייע לו עם 21 נקודות. הרבע הראשון עוד הסתיים ביתרון 27:30 למקומיים, אבל פורטלנד קרסה ברבע השני עם 38:24 ולא האמינה שספגה את אותה כמות נקות גם ברבע השלישי, אבל בו נעצרה על 15 נקודות בלבד.

לוקה דונצ'יץ' | Alika Jenner/Getty Images

פיניקס סאנס – לוס אנג'לס לייקרס 94:11

זו לא הפתעה גדולה שהאלופה נכנעה בפיניקס, בוודאי לא לנוכח העובדה שלברון ג'יימס ואנתוני דייויס פצועים, אבל בכל זאת בפיניקס חגגו הלילה – בעיקר עם כריס פול, שבאמצע הרבע השלישי הפך לשחקן השישי בהיסטוריית הליגה שחוצה את רף 10,000 אסיסטים בקריירה.

לפול היו הלילה 13 אסיסטים בסך הכל וגם 11 נקודות, דווין בוקר ודיאנדרה אייטון קלעו 26 נקודות כל אחד ולמעשה כל שחקני החמישייה של פיניקס קלעו בספרות כפולות – מה שלא ממש הותיר סיכוי ללייקרס בסגל חסר. מי שכן הצטיינו בשורות האלופה היו דניס שרודר עם 22 נקודות ומונטרז הארל שאמנם פתח על הספסל, אך רשם 34 דקות וסיים כקלע המוביל עם 23 נקודות.

תוצאות נוספות: דטרויט פיסטונס – שיקגו בולס 100:86, קליבלנד קאבלירס – טורונטו רפטורס 105:116, ניו יורק ניקס – פילדלפיה 76' 101:100 (בתום הארכה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי