מסר לאבדיה? ברוקס: "שחקני הספסל לא שיחקו כמו שצריך"

דני אבדיה בברוקלין | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

הישראלי לא קלע ב-11 דקות בהפסד של וושינגטון וויזארדס בברוקלין והמאמן טען: "היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל אנחנו צריכים את כולם". בלייק גריפין חגג בכורה בנטס וסיפר על הסל הראשון: "היה קשה לא לחייך"

(גודל טקסט)

דני אבדיה כבר איבד את מקומו בחמישייה של וושינגטון וויזארדס וזה לא סוד שבשבועות האחרונים גם הקרדיט לו הוא זוכה ומקומו בהיררכיה של סקוט ברוקס הולכים ונהיים קטנים יותר, אבל נראה שיכולתו הלילה (בין ראשון לשני) ב-113:106 בברוקלין עלולה להוות כמו פגיעה נוספת במעמדו.

הישראלי שותף רק ל-11 דקות ובהן זרק פעמיים ולא קלע וסיים עם כדור חוזר אחד, וכל זאת כאשר דוויס ברטאנס פצוע וניתן היה לצפות שאבדיה יזכה למעט יותר דקות מברוקס. למאמן, עושה רושם, יש תכניות מעט שונות ולא סביר שהן ישתנו אחרי ההפסד לנטס: "השחקנים שעלו מהספסל צריכים לדעת להיכנס למשחק והיום הם לא שיחקו כמו שהם צריכים", אמר.

עוד הוסיף ברוקס על התרומה הדלה של שחקני הספסל, שהתקשו לסייע במשחק בו בראדלי ביל נעצר על 17 נקודות בלבד: "אנחנו צריכים את כולם. אנחנו לא קבוצה שיכולה להרשות לעצמה לבצע טעויות ונכון שאי אפשר שכולם יקלעו בכל זריקה, אבל הם חייבים להיכנס למשחק. היו לנו הזדמנויות לנצח, אבל הם הצליחו לברוח לנו במהלכים גדולים".

מנגד, בברוקלין נטס רשם הופעת בכורה בלייק גריפין – שהסל היחיד שלו במשחק הייתה הטבעה כמו שהוא אוהב וכפי שהוא לא זכה לעשות כמעט שנתיים. גריפין בן ה-32 כלל לא שיחק מאז עונת 2019/20 ובתחילת החודש שוחרר מדטרויט ועל החזרה לפרקט אמר בקצרה: "ידעתי שכשזה יקרה זה יהיה דבר גדול, אז השתדלתי לא להסתכל על הספסל ולהמשיך כרגיל", אמר על ההטבעה, "אבל הצצתי וראיתי את כולם עומדים ומריעים, אז היה לי קשה לא לחייך. זה הרגיש מצוין פשוט לצאת ולשחק".

קשה היה להסתיר את החיוך. גריפין עם הארדן | Mike Stobe/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי