דיווח: לברון ג'יימס צפוי להיעדר בין שלושה לארבעה שבועות

לברון ג'יימס פצוע | Michael Owens/Getty Images

לאחר הפסד נוסף, לוס אנג'לס לייקרס נערכת להיעדרות ממושכת של הכוכב הכי גדול שלה. "הוא כבר התאושש בעבר מפציעות בזמן קצר יותר", אומרים בקבוצה, "אך אנו לוקחים בחשבון את האפשרות הרעה ביותר"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה הלילה (בין ראשון לשני) עוד משחק, הפעם לפיניקס החזקה, לוס אנג'לס לייקרס מנסה להבין כמה זמן היא תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלה, לברון ג'יימס. כזכור, הכוכב בן ה-36 ספג פציעה בקרסול ימין נגד אטלנטה לאחר ששחקן היריבה ניסה לחטוף ממנו כדור וגרם לנפילתו של ג'יימס על הפרקט. 

 אדריאן ווז'נרובסקי, הכתב המוערך של רשת ESPN האמריקאית, מדווח כי "הלייקרס עדיין מנסים להעריך את חומרת פציעתו של לברון בקרסול ימין, אבל מתכוננים לתסריט שבו הוא ייעדר לשלושה שבועות, אפילו חודש. מדובר בפרק זמן ממוצע בו לוקח לספורטאי להתאושש מפציעה כזאת, אך לברון כבר הראה יכולת מדהימה בקריירה שלו להתאושש מפציעות דומות". הוא סיכם ואמר כי "הלייקרס נערכים למציאות ללא לברון למשך מספר שבועות, ולא למספר ימים".

ג'יימס, שמעמיד העונה ממוצעים של 25.4 נקודות, 7.9 ריבאונדים וכמות זהה של אסיסטים, צפוי להיעדר מסגל הקבוצה יחד עם הכוכב הגדול השני של הקבוצה מעיר המלאכים, אנתוני דייוויס. נכון לעכשיו הסגולים-צהובים נמצאים במקום השלישי בטבלת המערב, אך ללא שניים משחקניה המובילים עלולים להידרדר כלפי מטה, במיוחד לאור הצפיפות בקונפרנס אליו הם משתייכים. היריבה העירונית, לוס אנג'לס קליפרס, נמצאת במרחק משחק אחד בלבד מהלייקרס, כאשר מאחוריה ממוקמות גם דנבר ופורטלנד במרחק שניים וחצי משחקים מהאלופה.

לברון ג'יימס | Michael Owens/Getty Images

בנושא אחר, קיים חשש כבד שלאמלו בול, הרוקי המצטיין של שארלוט הורנטס, סיים את העונה. במהלך הפסד קבוצתו ללוס אנג'לס קליפרס בסוף השבוע, בול נחת לא טוב על ידו הימנית ונטש את המשחק. מאוחר יותר, ההורנטס הודיעו כי הגארד עבר MRI בו התגלה שבר בעצם פרק כף היד. מדובר בחדשות רעות במיוחד עבור הקבוצה של מייקל ג'ורדן, כאשר נכון לעכשיו ההורנטס מדורגים במקום השמיני במזרח עם מאזן של 21 הפסדים ו-20 ניצחונות, ונמצאים בעיצומו של מאבק על כניסה לפלייאוף.

לאמלו בול נבחר במקום השלישי בדראפט האחרון שנערך בנובמבר 2020. הוא מועמד מוביל להיבחר לרוקי העונה כאשר הוא מעמיד ממוצעים מרשימים של 15.9 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי