לכבוד יום ההולדת? קיירי אירווינג יחמיץ שלושה משחקים

קיירי אירווינג | Sarah Stier/Getty Images

יומיים לפני שהוא חוגג 29, ברוקלין נטס הודיעה שהכוכב שלה, שכבר נעדר מ-12 משחקים העונה מסיבות אישיות לא ברורות, לא ישחק נגד פורטלנד, יוטה ודטרויט "בשל עניינים משפחתיים"

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

דווקא לאחר תקופה יחסית רגועה שבה הציג יכולת מצוינת, קיירי אירווינג חזר לייצר חדשות שלאו דווקא קשורות לכדורסל. הערב (שני) נמסרה הודעה רשמית על ידי ברוקלין נטס, בה נכתב כי הכוכב ייעדר משלושת משחקי החוץ הקרובים שייערכו השבוע נגד פורטלנד, יוטה ודטרויט – "מסיבות משפחתיות".

יש לציין כי ברוקלין מתמודדת עם מכת פציעות לא פשוטה גם כך, כאשר קווין דוראנט, אחד מכוכביה הגדולים של הקבוצה אם לא הגדול שבהם, מושבת כבר למעלה מחודש עקב פציעה ברגלו. בנוסף ל-KD, במשחק האחרון של הנטס נפצע גם לאנדרי שאמט, שנקע את הקרסול במהלך ניצחון קבוצתו של סטיב נאש על וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה. למרות שאירווינג ייעדר מסיבה שאינה פציעה, עובדה זו בוודאי לא משמחת את המאמן סטיב נאש שייאלץ להסתדר ללא מספר שחקני רוטציה משמעותיים במיוחד.

כזכור, בתחילת העונה אירווינג החמיץ 12 משחקים מסיבות אישיות, כאשר במהלך אותה תקופת היעדרות הוא תועד משתתף במסיבת יום ההולדת של אחותו ועובר על תקנות הקורונה בליגת הכדורסל הטובה בעולם. אותה עבירת משמעת עיכבה את חזרתו לפרקט וגם גררה איתה קנס כספי בשל המעבר על פרוטוקול הבריאות של ה-NBA.

לאור מקרה זה, אירווינג, שחוגג מחר את יום הולדתו ה-29, נמצא תחת זכוכית מגדלת בשל התנהגותו השנויה במחלוקת מאז עבר לנטס. יחד עם זאת, הוא מצליח להעמיד העונה ממוצעים מרשימים של 28.1 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי