דיווח: סיאקם נקנס ב-50,000 דולר עקב השתלחות במאמנו

פסקאל סיאקם | Scott Audette/NBAE via Getty Images

ב"אתלטיק" נכתב כי הפורוורד, שמוביל את טורונטו ראפטורס בנקודות ובריבאונדים, כעס על ספסולו ברבע הרביעי נגד קליבלנד והבהיר לניק נרס מה הוא חשב. זו עבירת המשמעת השנייה שלו העונה

(גודל טקסט)

רצף ההפסדים הארוך מעלה בצורה דרמטית את מד הלחץ בטורונטו ראפטורס. הלילה (בין שני לשלישי) הקנדים נוצחו בפעם התשיעית ברציפות, 117:99 על ידי יוסטון רוקטס, אך כבר יממה לפני כן, לאחר ההפסד נגד קליבלנד קבאלירס, הכוכב פסקאל סיאקם השתולל על המאמן ניק נרס ובעקבות כך נקנס היום ב-50,000 דולר – כך דיווח כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה.

בידיעה נכתב כי התקרית התרחשה בירידה לחדרי ההלבשה, כשסיאקם המתוסכל השמיע טענות חריפות בפני מאמנו. על פי הדיווח הפורוורד כעס על כך שסופסל במהלך הרבע הרביעי של אותו משחק, דבר שכבר קרה בעבר, למשל במשחק החמישי בסדרת הגמר של 2019, אז סיאקם לא שותף בשל תפקוד רע בהגנה.

עוד ציין צ'ראניה כי אין זו הפעם הראשונה שטורונטו נתקלת בעבירת משמעת מצד הקמרוני העונה. במפגש עם ניו יורק ניקס ב-31 בדצמבר, הראפטורס לא רשמו את סיאקם כיוון שמשחק אחד לפני כן הוא נטש מוקדם את הפרקט אחרי שביצע עבירה שישית. השחקן בן ה-26 מוביל את קבוצתו של נרס בממוצעי הנקודות והריבאונדים, עם 19.8 ו-7.3 למשחק בהתאמה. רצף ההפסדים הנוכחים מציב את טורונטו במקום ה-11 במזרח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי