אבדיה על השיחה עם ברוקס: "הוא עזר לי לשמור על גישה חיובית"

דני אבדיה
דני אבדיה | Ned Dishman / Contributor

הרוקי של וושינגטון וויזארדס בלט עם 14 נקודות אחרי משחק נפל 48 שעות קודם לכן, אך הקבוצה הובסה במדיסון סקוור גארדן בניו יורק. בראדלי ביל: "לא הגענו למשחק, אנחנו עדיין בבית המלון"

(גודל טקסט)

דני אבדיה הגיע הלילה למדיסון סקוור גארדן בניו יורק ורשם הופעה לא רעה בכלל, בוודאי ביחס לתפוקה שלו בשבועות האחרונים. הרוקי הצעיר אמנם יצא בשש עבירות והוא ו-וושינגטון וויזארדס הובסו 131:113 בניו יורק, אך הוא קלע 14 נקודות (5 מ-7 מהשדה, 2 מ-4 מחוץ לקשת) וגם קטף ארבעה כדורים חוזרים בכמעט 22 דקות על הפרקט.

48 שעות קודם לכן אבדיה שיחק 11 דקות בלבד בהפסד בברוקלין וכלל לא קלע, משחק שבסיומו המאמן סקוט ברוקס הפנה אצבע מאשימה לעבר שחקני הספסל, כך שהמשחק הטוב של אבדיה, לפחות בצד ההתקפי, בוודאי היה נחוץ.

הישראלי סיפר אחרי המשחק על השיחה שלו עם ברוקס בעקבות אותו הפסד לברוקלין: "אני תמיד מנסה לשמור על ביטחון ולשחק את המשחק שלי. המאמן אמר לי דברים מצוינים שעזרו לי לשמור על גישה חיובית. אבל כרגע לא אכפת לי שהיה לי משחק טוב אישית כי לא השגנו את הניצחון".

עוד הוסיף: "אני שונא להפסיד כי אני רואה בכל יום את החבורה שיש לנו ואני מאמין שאנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים. לפעמים דברים עובדים לנו ולפעמים לא, כשנהיה יציבים נהיה קבוצה מצוינת. שום דבר עוד לא גמור. נמשיך להילחם. כולם שונאים להפסיד כי יש כאן לוחמים".

אבדיה גם לפי הכתבים בוושינגטון היווה נקודת אור בצד ההתקפי, אבל פרט לכך היה זה משחק די מזעזע של הוויזארדס – כפי שאמר בעצמו הכוכב הבלתי מעורער בראדלי ביל: "אני אפילו לא חושב שהגענו לאולם, אני מרגיש שאנחנו עדיין בבית המלון. לא הייתה לנו אנרגיה, לא היינו ממוקדים במטרה ואני לא חושב שמישהו עשה הגנה.

דני אבדיה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי