גרין: "אני שחקן ההגנה הטוב בהיסטוריה של ה-NBA"

דריימונד גרין | Thearon W. Henderson/Getty Images

הפורוורד של גולדן סטייט ווריורס, שהגיע לחמישה גמרים רצופים עד 2019, משוכנע שהוא גדול המגנים שאי פעם שיחקו את המשחק ויש לו לטענתו הסבר משכנע לכך

(גודל טקסט)

האקים אולאג'ואן, דיקמבה מוטומבו, דניס רודמן ואפילו מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס. ב-NBA כבר ראו שחקני הגנה בקנה מידה היסטורי, כשחלקם אף הפכו זאת לסימן ההיכר שלהם ובנו על כך קריירה/ בשנים האחרונות, עם התפתחות המשחק להתקפי במיוחד, שחקני ההגנה קצת נשכחו מאחור' אבל אם יש שחקן הגנה מובהק שידאג להישאר בכותרות, זהו דריימונד גרין -מכוכבי גולדן סטייט ווריורס.

הפורוורד של הווריורס התארח בפודקאסט הקבוצה 'Dubs Talk' והתבטא כפי שרק הוא יודע. "אני חושב שאני שחקן ההגנה הטוב ביותר ששיחק את המשחק מאז ומעולם. אני בטוח בכך ב-100 אחוז, זו דעתי. אני פשוט רואה את המשחק מזווית שונה בניגוד לרוב האנשים".

שחקן ההגנה של העונה ב-2017 המשיך לירות ואמר: "אם מסתכלים על הפרמטרים ההגנתיים החשובים שהם זמן תגובה, קשיחות, לצפות מה יהיה המהלך הבא ולסיים פוזשן בעצירה – אני מצוין בכולם. לכן אני חושב שאני המגן הכי טוב שליגת ה-NBA ראתה".

כזכור, גרין נבחר במקום ה-35 בדראפט 2012 על ידי גולדן סטייט ווריורס. הוא הגיע עם הקבוצה לחמישה גמרים רצופים בין השנים 2015 ל-2019, בהן זכה עמה בשלוש אליפויות. הוא גם נבחר שלוש פעמים לחמישיית ההגנה של העונה ועוד פעמיים לחמישייה השנייה.

דריימונד גרין. לא מוותר על שום כדור | Jared C. Tilton/Getty Images
עוד באותו נושא: דרימונד גרין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי