לאורי נשאר בטורונטו, ווצ'ביץ' עובר לשיקגו, אולדיפו למיאמי

קייל לאורי | Jeff Haynes/NBAE via Getty Images

חלון הטריידים ב-NBA נסגר: הרכז יסיים את חוזהו בראפטורס, הגארד עזב את יוסטון. המונטנגרי הצטרף לבולס מאורלנדו, שנפרדה גם מפורנייה ומגורדון שישחקו בבוסטון ובדנבר בהתאמה. רונדו בקליפרס, פאוול בפורטלנד

(גודל טקסט)

הלילה (חמישי) ב-22:00 שעון ישראל נסגר חלון הטריידים ב-NBA ומספר שחקנים בכירים החליפו קבוצה, רגע לפני שהעונה הסדירה נכנסת לישורת האחרונה והמאבקים על כניסה לפלייאוף יעלו שלב. ריכזנו כאן את העסקאות המרכזיות שעשו המועדונים, כולל התייחסות לשמות הגדולים שהיו אמורים להיות בתנועה, אך נשארו באותן קבוצות לפחות לעת עתה.

* נתחיל עם קייל לאורי, שלמרות כל הדיווחים, נשאר בטורונטו לפחות עד הקיץ. לפנות בוקר, לאחר משחקם של הראפטורס, הרכז שחש את סוף דרכו בקבוצה מתקרב אמר: "היה מוזר הערב לא לדעת מה יהיה הצעד הבא ועם ההבנה שאולי ייעשו דברים מסוימים. כלומר, מי יודע מה יקרה? אף אחד. מה שבטוח, זה היה שונה". פילדלפיה, מיאמי, הקליפרס והלייקרס הוזכרו כקבוצות שרצו את לאורי, אך נשיא טורונטו מסאי יוג'ירי לא קיבל הצעה שהשביעה את רצונו והשחקן מלכתחילה היה שלם עם האפשרות לסיים את חוזהו בקבוצה הקנדית, אשר יגיעו לקצו בקיץ הקרוב.

* חיזוק משמעותי למיאמי היט: ויקטור אולדיפו עבר מיוסטון רוקטס בתמורה לקלי אוליניק ואייברי בראדלי. בטרייד נוסף, מיאמי צירפה את נמניה בייליצה מסקרמנטו והקינגס קיבלו בתמורה את מוריס הארקלס וכריס סילבה.

אם לא די בכך, בחלוף הדדליין אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN צייץ כי ההיט צפויים להוביל את המרוץ להחתמתו של למרכוס אלדרידג', שהגיע לסיכום עם סן אנטוניו ספרס על התרת חוזהו בכדי להצטרף לאחת המועמדות לאליפות.

* אורלנדו מג'יק נפרדה מהכוכב הגדול של הקבוצה בשנים האחרונות, ניקולה ווצ'ביץ', שעבר בטרייד לשיקגו בולס. הסנטר המונטנגרי עבר לעיר הרוחות יחד עם אל-פארוק אמינו, בעוד המג'יק קיבלו בתמורה את אוטו פורטר ג'וניור, וונדל קארטר ג'וניור ושתי בחירות סיבוב ראשון. חיזוק משמעותי לבולס שינסו לחזור לפלייאוף לאחר ארבע שנות היעדרות.

* בנוסף לווצ'ביץ', אורלנדו נפרדה גם מהגארד הצרפתי אוון פורנייה. בוסטון סלטיקס צירפה אותו בתמורה לשתי בחירות סיבוב שני עתידיות. מכירת החיסול באורלנדו נמשכה עם העברתו של ארון גורדון לדנבר. גורדון, שהיה מבוקש בקבוצות רבות, עשה את דרכו לנאגטס יחד עם גארי קלארק. המג'יק יקבלו בתמורה את גארי האריס, אר. ג'יי המפטון ובחירת סיבוב ראשון עתידית.

* אחד השמות החמים בחלון ההעברות, נורמן פאוול, עזב את טורונטו ראפטורס בה שיחק מתחילת הקריירה והצטרף לפורטלנד. בתמורה, הבלייזרס העבירו לקנדים את גארי טרנט ג'וניור ורודני הוד.

* הקליפרס מצאו את הרכז שחיפשו: ראג'ון רונדו עבר ללוס אנג'לס תמורת לו וויליאמס שעשה את דרכו לאטלנטה הוקס יחד עם שתי בחירות סיבוב שני עתידיות. רונדו, שזכה בשנה שעברה באליפות עם הלייקרס, ינסה הפעם לזכות בטבעת שלישית בקריירה בצד השני של עיר המלאכים.

* לפני הטרייד על גורדון, דנבר צירפה את ג'אבייל מגי מקליבלנד. הנאגטס העבירו בתמורה את אייזיה הרטנשטיין יחד עם שתי בחירות סיבוב שני עתידיות. מגי, ששיחק בנאגטס בין 2012 ל-2015, ישמש כסנטר מחליף לכוכב הקבוצה, ניקולה יוקיץ'.

* פילדלפיה עיבתה את הקו האחורי עם צירופו של ג'ורג' היל הוותיק מאוקלהומה סיטי. מדובר בטרייד משולש, שכולל גם את ניו יורק ובמסגרתו הת'אנדר קיבלו את טוני בראדלי מהסיקסרס ואת אוסטין ריברס מהניקס. טרנס פרגוסון הצטרף לניו יורק. לפי דיווחים בארה"ב, צירופו של היל הוא שהרחיק את לאורי מפילדלפיה.

* גם וושינגטון של דני אבדיה פעלה בשוק הטריידים: בטרייד משולש, הוויזארדס שלחו את טרוי בראון ג'וניור לשיקגו ואת מוריץ ואגנר לבוסטון. קבוצתו של אבדיה קיבלה משיקגו את דניאל גפורד וצ'נדלר האצ'יסון, בעוד הסנטר הפותח של בוסטון, דניאל תייס, עבר לבולס.

* ניו אורלינס העבירה לדאלאס את הקלעי הותיק ג'יי ג'יי רדיק יחד עם ניקולו מלי, בתמורה לווס איוונדו וג'יימס ג'ונסון. רכז הפליקנס לונזו בול, נשאר בקבוצה על אף שהיה אחד השחקנים הכי מדוברים בחלון ההעברות.

* שם גדול נוסף שהיה מדובר בשוק הוא זה של אנדרה דראמונד, אותו קליבלנד קבאלירס קיוותה להעביר כדי להמשיך בתהליך הבנייה מחדש, כאשר ניו יורק ניקס הוזכרה כמועמדת מובילה לצרפו. בסופו של דבר, לא נמצא טרייד מתאים עבור הסנטר הבכיר, שלטענת כריס היינס מ"יאהו" יסכם עם הקבאלירס על התרת חוזהו כדי לעבור ליעד חדש.

* הבוקר פרסם כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי, כי דטרויט פיסטונס שלחה את דלון רייט לסקרמנטו קינגס ומי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא קורי ג'וזף, יחד שתי בחירות דראפט בסיבוב השני בשנה הזו וב-2024. רייט בן ה-28 יתאחד עם דוויין קייסי שאימן אותו בטורונטו. עד כה בעונה הנוכחית הוא רשם ממוצעים של 10.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים במדי דטרויט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי