אבדיה לא קלע והוויזארדס התפרקו נגד הניקס, ניצחונות לפורטלנד ולקליפרס

דני אבדיה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

קבוצתו של הישראלי הובילה כמעט משחק שלם, אך שמטה יתרון של 17 נקודות בהפסד 106:102 לניו יורק. הבלייזרס שרדו מותחן מול מיאמי, הספרס נכנעו לחבורה מלוס אנג'לס

(גודל טקסט)

אחרי שהמועד האחרון לביצוע טריידים חלף, ב-NBA נערכו חמישה משחקים הלילה (בין חמישי לשישי) ובוושינגטון וויזארדס אין חדש תחת השמש: קבוצתו של דני אבדיה שוב הפסידה לניו יורק ניקס, בפעם השנייה בתוך שלושה ימים. מעבר לכך, פורטלנד טרייל בלייזרס גברה על ההיט במיאמי ולוס אנג'לס קליפרס חגגה ניצחון על הספרס בסן אנטוניו. מאוחר יותר, סקרמנטו קינגס הביסה בביתה את גולדן סטייט ווריירס ובמשחק האחרון, מוליכת המזרח פילדלפיה 76' הכניעה את האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

ניו יורק ניקס – וושינגטון וויזארדס 102:106

הקבוצה מהבירה נוצחה בפעם השלישית ברציפות והשמינית בתשעת המשחקים האחרונים, לאחר שהתפרקה שוב בדקות ההכרעה ושמטה יתרון בו החזיקה לאורך רוב המשחק. אבדיה, שקלע 14 נקודות בהפסד לניו יורק לפני יומיים, אכזב הפעם ולא עלה על לוח הקלעים ב-11 הדקות בהן בילה על הפרקט. הניקס הנפלאים כבר במקום החמישי במזרח.

וושינגטון הובילה מהדקה הראשונה וההפרש הגיע ל-17 בשיאו, במהלך הרבע השלישי, אלא שאז פתחה המארחת בריצת 4:19 שהחזירה אותה למינוס נקודה ולמרות שהוויזארדס התרחקו שוב ליתרון 85:91, המהפך הושלם קצת יותר מארבע דקות לסיום, אחרי 11 נקודות ללא מענה של הניקס שלא הסתכלו לאחור וסגרו עניין. אלק ברקס הצטיין בקבוצה של טום ת'יבודו עם 27 נקודות, אר ג'יי בארט הוסיף 24 ו-10 ריבאונדים. בשורות האורחת בלט בראדלי ביל עם 26 ותשעה אסיסטים, רוי האצ'ימורה תרם 21 ותשעה ריבאונדים.

אבדיה סיים ללא נקודות, וושינגטון שוב הפסידה | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

לוס אנג'לס לייקרס – פילדלפיה סבנטי סיקסרס 109:101

מוליכת המזרח רשמה ניצחון רביעי ברציפות על חשבון האלופה המכהנת, שסופרת כמות זהה של הפסדים רצופים מאז שלברון ג'יימס נפצע נגד אטלנטה. שני שחקנים שזכו באליפות עם הלייקרס אשתקד חזרו לסטייפלס סנטר כאורחים וקיבלו טבעת, לפני שהערב התפתח בצורה שונה לחלוטין עבור כל אחד מהם. דווייט הווארד פתח עם שש נקודות מהירות, אך הורחק כבר ברבע הראשון לאחר שמאבקים פיזיים עם מונטרז הארל הביאו לשריקת שתי עבירות טכניות נגדו. לעומת הסנטר, דני גרין הפציץ שמונה שלשות וסיים עם 28 נקודות, כולל הצליפה שהבטיחה לפילי את הניצחון בהיעדרו של ג'ואל אמביד הפצוע. טוביאס האריס הוסיף 17 נקודות עבור המנצחת. מנגד, קייל קוזמה קלע 25, ווס מת'יוז והארל תרמו 20 כל אחד ולא הצליחו להושיע את הלייקרס.

פורטלנד טרייל בלייזרס – מיאמי היט 122:125

משחק סופר צמוד שכלל לא מעט מהפכים הסתיים בהפסד חמישי ברציפות לסגנית האלופה ממיאמי, כאשר הבלייזרס חזרו לנצח לאחר שלא עשו זאת בשני המשחקים הקודמים. ללא ג'ימי באטלר החולה וגוראן דראגיץ' שסבל מכאבים בגבו, האורחת קיבלה 29 נקודות הן מבאם אדבאיו והן מטיילר הירו, אך נכנעה ל-35 של סי ג'יי מקולום שקלע 21 כבר ברבע הראשון. דמיאן לילארד הכריע את המשחק בקליעות עונשין כשנייה לסיום וסיים עם 22 נקודות.

סן אנטוניו ספרס – לוס אנג'לס קליפרס 98:85

הספרס ממשיכים לאבד גובה עם הפסד רביעי רצוף ונמצאים במקום השמיני במערב, בעוד החבורה מעיר המלאכים סופרת כמות זהה של ניצחונות ברצף ומדורגת שלישית באותו אזור. הקליפרס שיחקו ללא קוואי לאונרד, מרקוס מוריס, סרג' איבקה ופטריק בוורלי הפצועים, בנוסף ללו וויליאמס שעבר לאטלנטה בטרייד, אך הסתדרו בזכות 28 נקודות של רג'י ג'קסון ו-24 של פול ג'ורג', אשר הוריד 13 כדורים חוזרים. דמאר דרוזן קלע 23 לזכות סן אנטוניו, שקיבלה 18 ושבעה אסיסטים מצדו של דז'ונטה מארי.

תוצאה נוספת: סקרמנטו קינגס – גולדן סטייט ווריירס 119:141

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי