ג'יימס הארדן: "מרגיש כמו MVP, המספרים שלי מדברים בעד עצמם"

ג'יימס הארדן | Gregory Shamus/Getty Images

לאחר שקלע 44 נקודות נגד דטרויט, האיש והזקן לא הסתיר את רצונו לזכות בפעם השנייה בתואר האישי, אך על פי סוכנויות ההימורים הוא ניצב הרחק מאחור. וגם: התגובה של גריפין לאחר המפגש הראשון מול האקסית

(גודל טקסט)

כאשר ברוקלין נטס צירפה את ג'יימס הארדן לשורותיה, לא מעט תהו איך ייראה שיתוף הפעולה של האיש והזקן עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג, אבל אף אחד לא האמין, אפילו הארדן בעצמו, שזה ייראה כל כך טוב.

הלילה (בין שישי לשבת) הגארד הנפלא שוב הסתדר ללא דוראנט ואירווינג והוביל את הנטס כמעט לבדו לניצחון בדטרויט כאשר השווה שיאו העונתי עם 44 נקודות, הוסיף  לכך עוד 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים ולאור הפציעות של לברון ג'יימס, וג'ואל אמביד, זכייה ב-MVP כבר לא נשמעת כמו מילה גסה.

לאחר המשחק הארדן התייחס למירוץ על התואר האישי: "אני מרגיש כמו MVP, אין סיבה שלא ארגיש ככה. אבל אני לא רוצה לדבר על עצמי, פשוט אשאיר את זה ככה. אני פשוט מנסה בכל לילה לתת לחברי לקבוצה את כל מה שאני יכול לתת, המספרים מדברים בעד עצמם  ואנחנו מנצחים – זה כל מה שאני יכול לומר".

ג'יימס הארדן, בלייק גריפין | by Gregory Shamus/Getty Images

עם זאת יש לציין כי הארדן שזכה ב-MVP בשנת 2018 ומעמיד ממוצעים של 25.3 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-11.2 אסיסטים, נמצא רק במקום החמישי במירוץ על התואר, על פי סוכנויות ההימורים. את שחקנה של ברוקלין מקדימים, יאניס אנטטוקומפו, ג'ואל אמביד, לברון ג'יימס וכמובן הפייבוריט המובהק לזכייה, ניקולה יוקיץ'.

פרט להארדן, גם בלייק גריפין עבר הלילה משחק מיוחד. הפורוורד ששוחרר רק לפני שלושה שבועות מהפיסטונס, פגש לראשונה את האקסית וחגג מולה עם 17 נקודות. גריפין אמר לאחר המשחק: "ידענו שזו קבוצה שקשה לשחק מולה והיינו חייבים להיות אגרסיביים כדי לנצח. מנגד מאמן דטרויט דוויין קייסי, סירב להתייחס לשחקנו לשעבר: "אני לא הולך לדבר על שחקנים מקבוצות אחרות", סיכם בקצרה המאמן.

בלייק גריפין | Brian Sevald/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי