ברוקס: "דני היה טוב כפליימייקר. הוא קיבל החלטות נכונות"

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מאמן וושינגטון שיבח את הישראלי: "שמנו את הכדור בידיים שלו" אך ציין כי בהגנה היו לו כמה טעויות. על הניצחון: "היינו צריכים את זה כדי למחוק את הטעם המר מהמשחק הקודם". וגם: הפציעה של ביל והשיא של ווסטברוק

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, וושינגטון וויזארדס ודני אבדיה חזרו לנצח הלילה (בין שבת לראשון) כשהם קיבלו, כנראה, יריבה בהזמנה. הוויזארדס גברו 92:106 על דטרויט פיסטונס כשאבדיה פתח בחמישייה, סיים את המחצית עם שלשה נהדרת וסיפק 5 נק', 5 ריב' ו-2 אס' בכמעט 27 דק'. וושינגטון ספגה רק 41 נק' במחצית הראשונה – הרקורד הטוב ביותר שלה העונה.

לאחר המשחק המאמן סקוט ברוקס החמיא לאבדיה: " המשחק שלו היה סולידי. כמובן שהיה יכול לעשות כמה דברים טוב יותר אך זה נכון לכל שחקן. בהגנה היו לו כמה טעויות מול הקלעים שלהם. כפליימייקר הוא היה טוב, שמנו את הכדור בידיים שלו בחלק מהזמן והוא קיבל החלטות טובות".

על המשחק: "זה היה ניצחון טוב עבורנו. היינו צריכים את זה. היינו זקוקים לניצחון כדי למחוק את הטעם הרע הזה בפה מהמשחק האחרון. זה חשוב שהחבר'ה חזרו, הגענו ושיחקנו בדרך הנכונה. לטעמי שיחקנו כדורסל טוב ונכון במשך רוב המשחק, למעט שבע דקות ברבע השלישי".

בראדלי ביל | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

לצד שמחת הניצחון, בקבוצה מודאגים ממצבו של בראדלי ביל שקלע 17 נק' ב-21 דק' לפני שנטש את המשחק בשל ירך חבולה. "נראה איך הוא מרגיש מחר ואז נקבל את ההחלטה האם לשתפו במשחק הבא", הבהיר המאמן.

מנגד, בשורה טובה הגיעה מכיוונו של דניאל גאפורד שרשם בכורה טובה מאוד בקבוצה עם 13 נק', 6 מ-7 מהפרקט וגם 5 ריב' ו-3 חסימות. "אני מאוכזב שהוא החטיא את הזריקה האחרונה", אמר המאמן בהומור והמשיך: "המשחק שלו היה פנטסטי. הוא שומר היטב. יש לו סיכוי להיות שחקן טוב להרבה זמן. הוא היה מצוין כמו שטומי שפרד אמר לי שיהיה". גם רוי האצ'ימורה החמיא: "הוא הביא אנרגיה טובה, היינו זקוקים לזה".

ומה עם כוכב המשחק? ראסל ווסטברוק סיפק טריפל-דאבל נהדר של 19 נק', 19 ריב' ו-10 אס'. ווסטברוק הגיע ל-15 טריפל-דאבלים בעונת הבכורה שלו בוויזאקדס (אחרי 37 משחקים בלבד) והשתווה לדארל ווקר, שרשם בעצמו 283 משחקים בקבוצה בין 1987 ל-1991. מעבר לכך זה היה הטריפל-דאבל ה-161 שלו בקריירה, רחוק רק 20 מהשיאן אוסקר רוברטסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי