אנדרה דראמונד הצטרף ללוס אנג'לס לייקרס: "בחזרה לעבודה"

אנדראה דראמונד | Cameron Browne/NBAE via Getty Images

הסנטר בו ה-27 שנחתך מקליבלנד קאבלירס והפך לחופשי בחצות, הודיע מידידית לאן בחר לעבור וינסה לסייע לקבוצה מעיר המלאכים לזכות באליפות שנייה ברציפות

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים ללא לברון ג'יימס וגם אנתוני דייויס טרם התאושש מפציעה ונראה שהוא זקוק לשבועיים נוספים, אבל חיזוק די משמעותי בדרך לעיר המלאכים: הסנטר אנדרה דראמונד הפך לשחקן חופשי אחרי חצות (בין ראשון לשני) ומיד הודיע על חתימתו בשורות האלופה.

רק בסוף השבוע הותר חוזהו של דראמונד בקליבלנד קאבלירס ועל אף שפורסם מלכתחילה שהמועמדת המובילה לקלוט אותו היא לוס אנג'לס לייקרס ושגם מספר משחקני הקבוצה לוחצים עליו להצטרף, קבוצות נוספות הפעילו לחצים כבדים בניסיון לצרפו ובהן לוס אנג'לס קליפרס, ניו יורק ניקס, בוסטון סלטיקס וניו אורלינס הורנטס .

מעבר להיותה אלופה עם שני סופרסטארים, בלייקרס הבטיחו לדראמונד שהוא יוכל לזכות במהרה ולזכות במקום בחמישייה לאור יכולותיו להגן על הסל ולהיות משמעותי בכל הנוגע לכדורים חוזרים, בעונה בה מונטרז הארל ומארק גאסול חולקים את עמדת הסנטר ולא בהצלחה יתרה מדי. עם זאת, משחקו האחרון היה לפני חודש וחצי, מאז לא שותף כי בקליבלנד החליטו לנסות להעבירו בטרייד ובסופו של דבר נאלצו לשחררו.

דראמונד בן ה-27 רשם בממוצע 17.5 נקודות ו-13.5 כדורים חוזרים ב-25 משחקים בהם פתח בחמישייה העונה. הוא הגיע לקליבלנד ב-2020 אחרי שמונה עונות בדטרויט פיסטונס, במהלכן היה פעמיים באולסטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי