תחת אש: בארה"ב קטלו את ברוקלין. דוראנט ייעדר עוד שבוע לפחות

קווין דוראנט | Thearon W. Henderson/Getty Images

הנטס עומדים תחת מתקפה תקשורתית בעקבות בניית 'קבוצת הכוכבים': "קנייה של האליפות". אולדריג' ספג ביקורת חריפה. נאש הצהיר ש-KD לא יחזור בשבוע הקרוב, ובינתיים הוא הספיק להתעמת עם אוהדים בטוויטר

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

ברוקלין נטס פתחה את העונה עם צמד כוכבים – קווין דוראנט וקיירי אירווינג. מאז, הנטס יצרו את הטריו החזק ב-NBA עם צירופו של ג'יימס הארדן. לאחר מכן הם החתימו בלייק גריפין כשחקן חופשי ובסוף השבוע האחרון השלימו את בניית קבוצת הכוכבים עם החתמתו של למרכוס אולדריג', ששוחרר מסן אנטוניו. כצפוי, הבנייה המלאכותית של הקבוצה מעוררת זעם וביקורת בקרב פרשני ואוהדי הליגה.

אחד הפרשנים הבכירים בארה"ב, סטיבן א. סמית', טען כי מדובר ב"קנייה של האליפות". הוא מאמין שעם סגל כה עטור כוכבים, אף קבוצה לא תוכל להוות תחרות אמיתית לנטס בפלייאוף: "מה עם התחרותיות? כולם יצטרפו אליהם עכשיו? כולם רצים לברוקלין כדי 'לגנוב' אליפות. דוראנט, קיירי והארדן ביחד זה בסדר, ואני מבין את זה, אבל בלייק גריפין היה יכול ללכת למקום אחר". לסיום, הוא הביע את אכזבתו מהבחירה של אולדריג' בברוקלין: "למרכוס אולדריג', מכל האנשים, אחרי כל השנים שבילית בפורטלנד ובסן אנטוניו, זה מה שאתה עושה עכשיו?"

לאולדריג' בן ה-35 שבע הופעות במשחק האולסטאר במהלך הקריירה, וכעת לכל שחקני הקבוצה יש ביחד 41 הופעות במשחק הכוכבים, כאשר רק בוסטון של עונת 2010/11 ושל עונת 2011/12 הצליחה להתעלות על נתון זה מאז איחוד הליגה עם ה- ABA בשנות ה-70. אקס סן אנטוניו צפוי לעבות את הקו הקדמי של של ברוקלין, ולשפר את קבוצתו של סטיב נאש בצד ההגנתי.

למרכוס אולדריג' | Logan Riely/NBAE via Getty Images

לאחר הביקורות הרבות שספג כאשר הצטרף לגולדן סטייט, גם כעת קווין דוראנט סופג אש בעקבות הרכבת קבוצת הכוכבים בנטס. כאחד שידוע בתור מי שלא מתבייש להתווכח עם אלמוניים ברשתות החברתיות, גם הפעם מצא דוראנט את הזמן להתעמת עם גולשי טוויטר שעוקצים אותו. בתשובה לאחד הגולשים שטען כי "הוא אינו יכול להוביל קבוצה לבדו", דוראנט צייץ כי "לעולם לא אצליח לעשות לבד משהו שאני באמת רוצה לעשות בעולם הזה".

ובענייני דוראנט, שנעדר כבר כחודש וחצי מהמגרשים, מאמנו סטיב נאש אמר שהוא לא צפוי לחזור בשבוע הקרוב. המאמן הקנדי סיפר שהפורוורד בן ה-32 נראה טוב ועושה התקדמות לעבר החלמה, אך שהוא עדיין צריך להיות תחת מעקב לפני שיוכל לחזור אל הפרקט.

נאש הוסיף שלמזלו יש לו את הפריבילגיה לא להאיץ את חזרתו של דוראנט מאחר שהקבוצה ממשיכה לנצח גם בלעדיו. לטענתו, הנטס נותנים עדיפות לשמירה על בריאותו לטווח הארוך, בציפייה לריצה ארוכה בפלייאוף. "עדיין יש צעדים שהוא צריך לעשות. הוא יחזור בוודאות, אך לא סביר שכבר בשבוע הקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי