12 נקודות ושמונה ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון ניצחה את אינדיאנה

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי סיפק את אחד ממשחקיו הטובים העונה ב-124:132 הביתי על הפייסרס, בו שיחק 32 דקות. ווסטברוק רשם טריפל-דאבל מפלצתי וחיפה על חסרונו של ביל, בדרך לניצחון שני רצוף של הוויזארדס

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הופיעה ללא בראדלי ביל למשחק הביתי שלה הלילה (בין שני לשלישי) נגד אינדיאנה פייסרס, אך הסתדרה בזכות תצוגה נפלאה של ראסל ווסטברוק שרשם טריפל-דאבל היסטורי ברמת המועדון, כאשר בנוסף דני אבדיה סיפק 32 דקות נהדרות בדרך לניצחון השני ברציפות לקבוצה של סקוט ברוקס – 124:132 שמשאיר אותה במקום ה-12 במרחק שני משחקים וחצי משיקגו בולס שבמקום ה-10, המבטיח כניסה לטורניר ההעפלה לפלייאוף בתום העונה הסדירה.

אבדיה פתח בחמישייה וקלע 12 נקודות באחוזים מצוינים מכל הטווחים: הרוקי הישראלי דייק בשתי זריקות מתוך שלוש שלקח הן מחוץ לקשת והן מתוכה, כאשר בנוסף קלע פעמיים מקו העונשין ללא החטאה, מסר אסיסט אחד, לא איבד כדורים ואולי לא פחות חשוב במקרה של נציגנו בליגה הטובה בעולם – ביצע רק שתי עבירות.

הוויזארדס, שכאמור חסרו את ביל אשר נפגע במותן במשחק הקודם ועשוי לחזור הלילה על פי ברוקס, פיגרו בשש נקודות (ההפרש הכי גבוה לכל אחת מהקבוצות עד לאותו שלב) בתוך הרבע הרביעי, אך הגיבו בריצת 0:13 ובסך הכל ניצחו 8:22 בשש הדקות האחרונות של המשחק, כדי לגבור על קבוצתו של נייט ביורגקרן.

ווסטברוק תפר שתי שלשות מכריעות במאני טיים והצטיין עם 35 נקודות, 21 אסיסטים ו-14 כדורים חוזרים, שהשלימו טריפל-דאבל מספר 16 עבורו העונה: שיא מועדון בוושינגטון כבר בהופעה ה-38 בלבד של הרכז במדי הקבוצה. עוד בלט בוויזארדס צ'נדלר האצ'ינסון, שקלע 18 נקודות בהופעת הבכורה שלו אחרי שהגיע במסגרת הטרייד עם שיקגו. דומנטאס סאבוניס קלע 35 משלו עבור אינדיאנה וגם הוריד 11 ריבאונדים, בעוד מלקולם ברוגדון הוסיף 26 נקודות, אך הפייסרס נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים.

אבדיה מטביע. הופעה טובה לישראלי | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי