אבדיה "מצא את מקומו והרשים", וושינגטון בטירוף ווסטברוק

דני אבדיה מטביע | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

בארה"ב החמיאו לישראלי שסיפק יכולת טובה בניצחון וושינגטון על אינדיאנה, מאמנו שיבח על סל חשוב בדקות ההכרעה. הרכז רשם טריפל-דאבל שקבע שיאים, ברוקס: "הוא ווינר. עושה דברים שמעולם לא ראיתי ב-30 שנה בליגה"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס עוברת עונה מטלטלת ומתקשה לעמוד בציפיות מבחינת התוצאות, אך אם תשחק כפי ששיחקה הלילה (בין שני לשלישי) בניצחון הביתי 124:132 על אינדיאנה פייסרס, לא מן הנמנע שעוד נראה אותה מעפילה לפלייאוף בסיום העונה הסדירה ב-NBA. דני אבדיה רשם משחק מצוין ומי שהצטיין מעל כולם היה ראסל ווסטברוק, שסיפק טריפל-דאבל היסטורי.

"דני מצא את מקומו ושיחק משחק סולידי", נכתב בדף "Bullets Forever" המסקר את הקבוצה, על הרוקי הישראלי שקלע 12 נקודות והוריד שמונה ריבאונדים ב-32 דקות על הפרקט. הפורוורד גם זכה למחמאה מהכתב הבכיר של רשת CNN, וולף בליצר, שצייץ: "ניצחון יפה מאוד לוושינגטון. לראסל ווסטברוק היה משחק אדיר וגם הרוקי דני אבדיה היה מרשים". המאמן סקוט ברוקס ציין את אבדיה לטובה על סל חשוב ברבע הרביעי, שעמו הקבוצה החלה בחזרה מפיגור לניצחון: "השלשה של דני בפיגור שש הייתה גדולה. סל גדול שהיינו צריכים כדי להשאיר לנו תקווה".

כאמור, הכוכב הגדול של הערב היה ווסטברוק שסיים עם 35 נקודות, 21 אסיסטים ו-14 ריבאונדים. רכז הוויזארדס הפך לראשון שרושם טריפל-דאבל הכולל לפחות 35 נקודות ו-20 אסיסטים והשיג טריפל-דאבל בפעם ה-16 העונה: בכך השווה את שיא המועדון בוושינגטון, תוך 38 הופעות בלבד בקבוצה. אם לא די בכך, "ביסט-ברוק" (בהמה) כפי שכינה אותו בראדלי ביל ברשת החברתית, קבע שיא NBA עם טריפל-דאבל רביעי בקריירה שכלל לפחות 20 נקודות ו-20 אסיסטים.

"הוא עושה דברים שמעולם לא ראיתי ואני נמצא בליגה הזאת 30 שנה", אמר ברוקס על הכוכב שלו, "הוא ווינר. הוא נלחם. הוא לא מושלם ולפעמים ה'גאונים' מעדיפים לראות את הדברים שהוא לא עושה טוב, אבל הם שוכחים את מה שהוא עושה טוב". ווסטברוק עצמו הוסיף: "אני שם המון לחץ על עצמי, לא חשוב אם מנצחים או מפסידים, לעשות הכל על המגרש. אני תמיד מודה למאמנים ולאנשי הצוות ולכולם בארגון, במיוחד לחבריי לקבוצה, על כך שהם מאפשרים לי לעשות את מה שאני אוהב".

רוי האצ'ימורה התייחס גם הוא לתצוגה האדירה של הגארד: "כשגדלתי ראיתי אותו עושה את זה באוקלהומה סיטי. עכשיו אני ממש משחק איתו. זה פשוט מטורף בשבילי, הוא היה מודל לחיקוי כשהייתי צעיר". כבר הלילה וושינגטון תקווה לרשום ניצחון שלישי רצוף, כשתארח את שארלוט הורנטס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי