ארה"ב בטירוף: לברון ג'יימס וסטף קרי ישחקו באותה קבוצה?

לברון ג'יימס וסטף קרי | Joe Murphy/NBAE via Getty Images

לפי בריאן ווינדהורסט מ-"ESPN", כוכב הלייקרס התחיל במסכת השכנועים לעברו של גארד הווריורס, שחוזהו בגולדן סטייט נגמר בקיץ הבא. האם נזכה לראות את שניהם משתפים פעולה בעיר המלאכים? האוהדים משתוקקים לכך

(גודל טקסט)

האם נזכה לראות את לברון ג'יימס וסטף קרי, שניים מהכוכבים הגדולים ביותר ב-NBA, משחקים יחד באותה קבוצה? לפי בריאן ווינדהורסט, כתבה הבכיר של "ESPN", האפשרות הזו צצה לאחרונה בסוף שבוע האולסטאר שנערך בתחילת החודש באטלנטה. "האפשרות הזו גורמת לטירוף אצל האוהדים", נכתב בארה"ב.

בפודקאסט שלו , "Hoop Collective", נשמע ווינדהורסט אומר: "לאורך כל סוף שבוע האולסטאר לברון לא הפסיק לשבח את קרי, לגבי כמה הוא אוהב את המשחק שלו וכמה הוא מכבד אותו. זה נראה כאילו ג'יימס התחיל לקרוץ לעבר סטף במידה שהוא לא יאריך את חוזהו בגולדן סטייט, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי וייתן ללייקרס הזדמנות לצרף אותו".

למרות הדיווח על האופציה הנוצצת, ניק פרידל, כתב הווריורס של ESPN, צינן את ההתלהבות. "קרי יחתום על הארכת חוזה בגולדן סטייט. אין שום סיכוי שסטף, שכבר אמר לא פעם שהוא רוצה להישאר בקבוצתו הנוכחית לאורך כל הקריירה ושהוא מצפה לחזרתו של קליי תומפסון על מנת שישחקו שוב ביחד, יחליט בפתאומיות שהוא עוזב".

ג'יימס וקרי. בקרוב ביחד? | Harry How/Getty Images

פרידל הוסיף שהסיבה שקרי טרם חידש את חוזהו לפני תחילת העונה הנוכחית נעוצה בעובדה שבקיץ הקרוב הוא יוכל לקבל סכום יותר גדול מהווריורס. "את החוזה הקיים הוא יחדש. לגבי מה יקרה בעוד כמה שנים? אי אפשר לדעת, במיוחד במצבה הנוכחי של הקבוצה. אבל נכון לעכשיו, אתם יכולים להיות בטוחים שסטף נשאר בגולדן סטייט".

כזכור, הגארד בן ה-33 של גולדן סטייט משחק במדיה מאז עונת 2009/10, אז נבחר על ידה בדראפט של אותה השנה במקום השביעי. הוא זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות תוך שהוא עורך במדיה 739 הופעות, בהן רשם ממוצע של 23.8 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-6.6 אסיסטים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי