קווין דוראנט איים על כוכב קולנוע: "אירק לך בפנים כשניפגש"

קווין דוראנט | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

שחקן הקולנוע מייקל רפפורט חשף התכתבויות בהן כוכב ברוקלין מטיח בו קללות ואיומים, ביניהן גם אמירות הומופוביות. תגובתו של השחקן לא איחרה להגיע

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

קווין דוראנט נעדר ממשחקיה של ברוקלין נטס בתקופה האחרונה, אך נדמה כי הוא מצליח בכל זאת להישאר בכותרות, והפעם בהקשר שלילי במיוחד. שחקן הקולנוע מייקל רפפורט חשף הבוקר (רביעי) התכתבות מחודש דצמבר בה כוכב הנטס מטיח קללות, איומים ואף מזמין אותו לקרב.

הצ'אט התרחש בדצמבר, לאחר שבסיום משחק פתיחת העונה של ברוקלין, דוראנט העניק תשובה לקונית במיוחד לשאלתו של אגדת העבר צ'ארלס בארקלי, שכיום משמש כפרשן בפאנל הכדורסל של ערוץ TNT. הפורוורד שערך באותו המשחק את הופעת הבכורה בנטס, ספג ביקורות רבות על חוסר שיתוף הפעולה עם המראיין. אחד מהמבקרים היה שחקן הקולנוע מייקל רפפורט, והוא בוודאי לא ציפה לתגובה שתגיע.

לאחר שהשחקן בן ה-32 פתח את ההתכתבות בקללה, רפפורט אמר לו "תתראיין כמו שצריך. אם יש משהו שהרגיז אותך במה שהם שאלו, תגיד להם. נראית שם כאילו אתה הולך לבכות". דוראנט השתלח בו ואמר לו שבארקלי היה צריך לנסח את שאלותיו טוב יותר, ולאחר מכן ירד לפסים אישים. בין שלל הגידופים ניתן למצוא אמירות כגון "אני אירק לך בפנים כשאראה אותך. מה הכתובת שלך? מה אכפת לך איך אני מתראיין? החיים שלך הם בדיחה, ואפילו אשתך לא מכבדת אותך. אתה מוצ* ז**".

לאחר חשיפת ההתכתבות המביכה, דוראנט עקץ את שחקן הקולנוע בחשבון הטוויטר: "אני ומייק מדברים בצורה קיצונית עוד יותר על בסיס יום יומי, כנראה שהיום הוא פשוט היה עצבני. סליחה מייק". השחקן בן ה-51 התנגד לטענה וקרא לכדורסלן שלא לאיים עליו שוב ולא לדבר על אשתו לעולם, עם תוספת של קללות עסיסיות.

אם לשפוט לפי מקרי העבר, ייתכן כי הכוכב הפצוע יספוג עונש על שימוש באמירות הומופוביות. בשנת 2011, קובי בראיינט נקנס במאה אלף דולרים על שימוש בקללה הומופובית כלפי שופט במהלך משחק, כשכמה שנים לאחר מכן, רג'ון רונדו הורחק ממשחק אחד לאחר מקרה דומה. הפעם מדובר בסיטואציה אחרת, שלא התרחשה על הפרקט אלא באינטרנט, כך שנצטרך לחכות ולראות אם ה-NBA תבחר להעניש אותו, ובאיזו חומרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי