Sport1 Banner

שואפת לאליפות: דמרקוס קאזינס יצטרף ללוס אנג'לס קליפרס

דמרקוס קאזינס | Tim Nwachukwu/Getty Images

הסנטר בן ה-30, ששוחרר בחודש שעבר מיוסטון, צפוי לחתום בקבוצה מעיר המלאכים בחוזה לעשרה ימים לאחר שיעבור סדרת בדיקות, כולל בדיקת קורונה

(גודל טקסט)

לאחר שלמרכוס אולדריג' ואנדרה דראמונד חתמו בברוקלין נטס ובלוס אנג'לס לייקרס בהתאמה, היום (רביעי) גם הקליפרס מצאה את החיזוק שלה בשוק השחקנים החופשיים, לפי דיווח של שאמס צ'ראניה מ-"The Athletic". השחקן שפתח את העונה במדי יוסטון רוקטס כבר נמצא בלוס אנג'לס ועובר סדרת בדיקות, כולל בדיקת קורונה, והוא יצטרף לקבוצה בסיום התהליך.

לפי הדיווחים, קאזינס צפוי תחילה לחתום על חוזה לעשרה ימים, שבסיומם הקליפרס יבחנו אם להמשיך את ההתקשרות. הסנטר, ששמו נקשר בימים האחרונים עם חזרה אפשרית לגולדן סטייט או עם הצטרפות לבוסטון, בחר בסופו של דבר בקליפרס, והוא יחזק את העמדה שכוללת את סרג' איבקה ואיביצה זובאץ. ב-25 משחקים במדי הרוקטס העונה, רשם הסנטר בן ה-30 מממוצעים של 9.6 נקודות ו-7.6 ריבאונדים במשחק.

לוס אנג'לס קליפרס בהובלתם של קוואי לאונרד ופול ג'ורג' מדורגת במקום השלישי במערב עם מאזן 17:32. יחד עם רג'ון רונדו, שהגיע לקבוצה בסיום החלון ההעברות, היא שואפת העונה לזכות באליפות NBA ראשונה בתולדותיה לאחר שבעונה שעברה אכזבה והודחה כבר בסיבוב השני.

עוד באותו נושא: דמרקוס קאזינס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי