דראמונד נפצע בבכורה והלייקרס הפסידו, ברוקלין עלתה לפסגת המזרח

אנדרה דראמונד, מרקיף מוריס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

הסנטר שיחק רק מחצית ב-112:97 למילווקי, שקטעה רצף של שלושה הפסדים. הנטס חזרו מפיגור ל-108:120 על יוסטון, דונצ'יץ' ודאלאס חגגו בבוסטון. ניצחון שביעי רצוף ליוטה, אינדיאנה הפסידה למיאמי

(גודל טקסט)

העונה הסדירה ב-NBA מתחילה אט-אט להתקרב לשלבי ההכרעה והלילה (בין רביעי לחמישי) נערכו 10 משחקים. במוקד, הלייקרס רשמו הפסד ביתי למילווקי ובוסטון נכנעה בביתה לדאלאס. בנוסף, ברוקלין עלתה למקום הראשון במזרח בזכות ניצחון על יוסטון, פיניקס ניצחה את שיקגו, מיאמי גברה על אינדיאנה בחוץ, יוטה המשיכה בכושר המצוין שלה והכניעה את ממפיס, פורטלנד לא התקשתה להביס את דטרויט.

לוס אנג'לס לייקרס – מילווקי באקס 112:97

שום דבר לא הולך לאלופה. בהיעדרם של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס הפצועים, הסנטר החדש אנדרה דראמונד פתח בחמישייה של הלייקרס ושיחק לראשונה אחרי כמעט שבעה שבועות בחוץ, אך נפגע באחת מאצבעות כף רגלו ולא נטל חלק במחצית השנייה. יאניס אנטטוקומפו וחבריו ניצלו זאת כדי לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולהתאושש מהתבוסה לקליפרס שלשום. 25 נקודות ו-10 ריבאונדים היו לפריק היווני, כאשר ג'רו הולידיי הוביל את מילווקי עם 28 נקודות. מונטרז הארל רשם 19 עבור המארחת, דניס שרודר הוסיף 17 שלא מנעו הפסד חמישי בשבעת המשחקים האחרונים.

בוסטון סלטיקס – דאלאס מאבריקס 113:108

הקבוצה המאכזבת של בראד סטיבנס נשארה במאזן שלילי לאחר הפסדה השני ברציפות, בעוד הטקסנים השיגו W שני ברצף ושמרו על המקום השביעי במערב, מעל סן אנטוניו. דאלאס לא פיגרה לשנייה במשחק וברבע השלישי החזיקה ביתרון שיא של 23 נקודות, בוסטון ניצלה את איבודי הכדור של האורחת כדי לצמק לחד ספרתי ברבע האחרון אך לא הצליחה להשלים קאמבק. לא פחות מ-19 שלשות היו למאבריקס הלילה ולוקה דונצ'יץ' קלע שבע מתוכן, בדרך ל-36 נקודות שאליהן הוסיף שמונה ריבאונדים. ג'יילן ברונסון וקריסטאפס פורזינגיס עזרו לסלובני, עם 21 ו-19 נקודות בהתאמה. מנגד, ג'ייסון טייטום קלע 25, ג'יילן בראון 24 וקמבה ווקר 22.

לוקה דונצ'יץ' | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

ברוקלין נטס – יוסטון רוקטס 108:120

כולם מחכים לראות כיצד תיראה ברוקלין אחרי שהוסיפה את למרכוס אלדרידג' לסוללת הכוכבים שלה, אך בינתיים קבוצתו של סטיב נאש השוותה את המאזן החודשי הכי טוב שלה בהיסטוריה (במינימום של 10 משחקים), עם 2:11 במרץ בדרך לעלות לפסגת המזרח במקום פילדלפיה. אחרי שספגה 42 נקודות ופיגרה בדו ספרתי בתום הרבע הראשון, ריצת 0:12 ברבע השלישי עזרה למארחת לצמק את הפער לנקודה וריצה זהה באמצע הרבע האחרון השלימה מהפך, כל הדרך לניצחון שלישי רצוף. ג'יימס הארדן נח ב-12 הדקות האחרונות נגד האקסית בגלל כאבים בשריר הירך האחורי, אך קיירי אירווינג שסיים עם 31 נקודות ו-12 אסיסטים לקח אחריות וג'ו האריס תמך ברכז עם שבע שלשות ו-28 נקודות. קווין פורטר ג'וניור קלע 20 לזכות יוסטון.

אינדיאנה פייסרס – מיאמי היט 92:87

אחרי שקטעה רצף של שישה הפסדים שלשום, סגנית האלופה רשמה ניצחון שני רצוף, בעוד אינדיאנה המשיכה במומנטום השלילי מההפסד לוושינגטון ונוצחה פעם נוספת. עדיין ללא ויקטור אולדיפו, מיאמי עשתה את העבודה דרך ההגנה ולאחר שפיגרה במשך רוב המשחק, הפכה את התוצאה ברבע האחרון כשדאנקן רובינסון ירה שתי שלשות רצופות ובהמשך ג'ימי באלטר ובאם אדבאיו הצטרפו לצלף, כדי לסגור עניין ולהבטיח ניצחון. רובינסון הוביל את הקלעים עם 20 נקודות, באטלר תרם 18 וטיילר הירו 17. מיילס טרנר בלט בצד השני, עם 15 נקודות.

קיירי אירווינג | Mike Stobe/Getty Images

פיניקס סאנס – שיקגו בולס 116:121

דווין בוקר רשם שיא עונתי של 45 נקודות כדי להוביל את פיניקס לניצחונה הרביעי ברציפות, בעוד הבולס רשמו הפסד חמישי רצוף בהיעדרם של זאק לאבין וקובי ווייט הפצועים. כריס פול הוסיף 19 נקודות ו-14 אסיסטים עבור המנצחת, שקיבלה 16 נקודות של דריו שאריץ' מהספסל. ניקולה ווצ'ביץ' קלע 24 והוריד 10 ריבאונדים עבור שיקגו, ת'אדיוס יאנג תרם 19 וכמות ריבאונדים זהה.

ממפיס גריזליס – יוטה ג'אז 111:107

יוטה סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים והלילה היא עמדה במשימה ללא דונובן מיטשל, שנעדר מסיבות אישיות. מי שהתעלה כדי לחפות על חסרונו היה מייק קונלי, שקלע 13 מתוך 26 הנקודות שלו ברבע האחרון והוביל את קלעי האורחת. ג'ורדן קלארקסון הוסיף 24 מהספסל, בויאן בוגדנוביץ' תרם 23 וג'ו אינגלס עקף את אנדריי קירילנקו בדרך למקום החמישי בטבלת מלך האסיסטים במועדון, למרות שמסר הלילה רק שניים כאלו. ג'ה מוראנט הצטיין עם 36 נקודות עבור ממפיס, אך זה לא הספיק ל"דובים".

דטרויט פיסטונס – פורטלנד טרייל בלייזרס 124:101

ניצחון רביעי רצוף לבלייזרס על חשבון אחת הקבוצות הגרועות בליגה, שדווקא הובילה בנקודה בסיום המחצית הראשונה, אך בהמשך ספגה חמש שלשות בתחילת הרבע השלישי ונקלעה לפיגור שממנו כבר לא הצליחה לחזור. דמיאן לילארד כיכב כרגיל בפורטלנד עם 33 נקודות ו-10 אסיסטים, סי ג'יי מקולום סייע לו עם 24 נקודות. ג'רמי גרנט בלט עם 30 בצד של דטרויט.

תוצאות נוספות:
סן אנטוניו ספרס – סקרמנטו קינגס 106:120
מינסוטה טימברוולבס – ניו יורק ניקס 101:102
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – טורונטו ראפטורס 103:113

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי