"מתסכל": מכת הפציעות בלייקרס הגיעה גם לדראמונד

אנדרה דראמונד | Kevork Djansezian/Getty Images

אחרי אנתוני דייויס ולברון ג'יימס, גם הסנטר שרק השבוע חתם בשורות האלופה נפגע ברגלו הימנית בהופעת הבכורה וירד לחדרי ההלבשה במהלך הפסד הקבוצה למילווקי. גם ג'יימס הארדן נטש את משחק קבוצתו וייבדק

(גודל טקסט)

חוסר המזל ממשיך לרדוף את לוס אנג'לס לייקרס. לאחר שאנתוני דייויס נעדר משורותיה כבר למעלה מחודש ולאחרונה איבדה גם את לברון ג'יימס שייחסר מספר שבועות, הלילה (בין רביעי לחמישי) קיבלה האלופה עוד בשורה מתסכלת: כבר בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, אנדרה דראמונד נטש את המשחק שהסתיים בהפסד למילווקי באקס ברבע השלישי, בעקבות פציעה בבוהן.

דראמונד פתח בחמישייה וכבר במהלך הרבע הראשון הוא ספג דריכה על כף רגלו הימנית כשברוק לופז, סנטר היריבה, נחת עליו תוך כדי משחק. הרכש הטרי של הלייקרס עוד הספיק לסיים את המחצית הראשונה ולחזור לרבע השלישי במטרה להמשיך ולעזור לקבוצתו לנצח, אך נאלץ לרדת לחדרי ההלבשה לאחר שראה כי אינו מסוגל לשחק ללא ציפורן שלמה שנתלשה לו מבוהן רגל ימין.

"זה קצת מתסכל שזה קורה לי במשחק הראשון שלי פה, אבל הראש שלי בסדר", אמר דראמונד, "אני אקח את זה משחק אחרי משחק ואחזור טוב יותר מאי פעם". כזכור, רק ביום שני האחרון הלייקרס הודיעו רשמית על צירופו של השחקן בן ה-27 ששוחרר מקליבלנד קבאלירס, וזאת על מנת שיעבה את הסגל לאחר גל הפציעות שחוותה האלופה שכאמור חסרה את שני הכוכבים הגדולים ביותר שלה, כאשר הסנטר שסיים כריבאונדר המוביל ב-NBA בארבע עונות שונות אמור לסייע לסגולים-זהובים להתמודד על אליפות שנייה ברציפות.

אנדרה דראמונד, מרקיף מוריס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

החדשות על דראמונד מגיעות בתזמון לא טוב עבור האלופה, לה מצפה לו"ז קשה במיוחד במהלך חודש אפריל, השבוע הקבוצה מעיר המלאכים תשחק נגד סקרמנטו שנמצאת בכושר נהדר ומול הקליפרס החזקים. לאחר מכן, היא תצא למסע משחקי חוץ במזרח ובו תתארח אצל טורונטו, מיאמי, ברוקלין, ניו יורק ושארלוט, לפני שתחזור הביתה למפגש עם היריבה הגדולה בוסטון ולצמד משחקים סופר קשה נגד יוטה ג'אז, בעלת המאזן הטוב בליגה.

בקונסטלציה מסוימת, החבורה של פרנק ווגל עלולה למצוא את עצמה מתדרדרת עד למקום השישי בטבלת המערב הצפופה, בה נמצאת כרגע דנבר נאגטס, כאשר ניקולה יוקיץ' וחבריו, בדומה לפורטלנד, נמצאים במרחק חצי משחק בלבד מהלייקרס.

גם בברוקלין נטס לא הכל הולך כמתוכנן. לאחר שחיברו להם יחדיו קבוצת כוכבים, הפציעות לא מפסיקות לרדוף את חבורתו של סטיב נאש, כאשר במשחקה האחרון של הקבוצה גם ג'יימס הארדן נאלץ לנטוש את ההתמודדות במהלך הרבע השלישי לאחר שחש רגישות בשריר הירך האחורי.

במועדון בטוחים כי הכוכב המזוקן לא סובל מפציעה שתשבית אותו לאורך זמן רב, אך נוקטים משנה זהירות: "נראה מה מצבו לפני המשחק נגד שארלוט", אמר נאש, שכבר כעת נמצא בסגל חסר למדי בהיעדרם של קווין דוראנט, לאנדרי שאמט והמצטרף הטרי לקבוצה, האולסטאר לשעבר למרכוס אולדריג'.

ג'יימס הארדן | Nathaniel S. Butler/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי